Spring naar bijdragen

hergeboorte


Pullie
 Share

Recommended Posts

hallo allemaal. zoals sommige van jullie wel weten ben ik een beetje aan het sleutelen aan mijn 92 YJ en ik hoop hem zo rond half mei af te hebben zodat ik in het terrein kan testen hij is alleen nog wel orgineel (maar dan zonder roest biggrin.gif ) is er toevallig tegen die tijd een evenement of iets dergelijks waar ik met mijn standaard YJ terecht kan om een beetje proef te draaien en te kijken welke upgrades ik allemaal voor moet gaan sparen om wel iets te kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Standaard YJ kan overal terecht, simpel toch?

Ok ok... je komt niet overal door/over, maar op de meeste terreinen kun je je erg leuk vermaken hoor.

Ik heb er wel een paar rond die tijd:

ORC: Groesbeek 22 mei Competitie en vrijrijden. Klein terrein met een paar leuke stukken.. om te proberen eigenlijk perfect.

(De kosten per dagevenement zijn voor niet leden: € 30,- )

JeepClub nederland gaat in mei voor de lange tochten.. Duitsland/België. Maar ze hebben de 29ste een Jeep Academy. Da's meestal erg de moeite (zowiezo altijd vanwege de gezelligheid rolleyes.gif ) om eens te kijken wat je YJ kan.

... aub. wink.gif

Ps: Ik ben erg benieuwd wat je er van gemaakt hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...