Spring naar bijdragen

Trekhaak voorzijde


Recommended Posts

Hallo Mensen,

Heeft iemand ervaring met een trekhaakbalk voor aan de voorzijde van een 1997 ZJ 5.2i V8 limited?

Ik heb er wel een gevonden, zie onderstaande link:

http://www.etrailer.com/Trailer-Hitch/Jeep/Grand+Cherokee/1997/65008.html?vehicleid=19971603

Heeft iemand al zoiets, of weet iemand of dit in nederland te krijgen is? liefst 2e hands natuurlijk :lol:

Ik heb er eigenlijk 1 nodig om m'n boottrailer in de (te krappe) stalling te kunnen manoevreren.

Alvast hartelijk dank voor evt. reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kun je ook zelf maken als het alleen is om voorop te zetten en alleen om te manoeuvreren. zet hem rechtsvoor dan kijk je langs je trailer met manoeuvreren. let op dat je een europese kogel gebruikt die is iets kleiner dan een amerikaanse

te koop op internet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mensen,

Heeft iemand ervaring met een trekhaakbalk voor aan de voorzijde van een 1997 ZJ 5.2i V8 limited?

Ik heb er wel een gevonden, zie onderstaande link:

http://www.etrailer.com/Trailer-Hitch/Jeep/Grand+Cherokee/1997/65008.html?vehicleid=19971603

Heeft iemand al zoiets, of weet iemand of dit in nederland te krijgen is? liefst 2e hands natuurlijk ;)

Ik heb er eigenlijk 1 nodig om m'n boottrailer in de (te krappe) stalling te kunnen manoevreren.

Alvast hartelijk dank voor evt. reacties.

ik heb er een op zitten, past ook op de 6L

probeer deze zoekterm eens:"jeep grandcherokee front hitch receiver"

bewerkt door just-a-jeeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...