Spring naar bijdragen

Sclayn Cherimont (datum gewijzigd 20-21-22 augustus)


dezperado
 Share

Recommended Posts

Hans, wat was precies het probleem met je 360?

Blok is na ca 900 km. toe aan een volledige revisie (lagers,zuigers,nokkenas enz . Bij de vorige revisie (was door tijdsdruk uitgeweken naar een ander bedrijf) heeft het bedrijf waarschijnlijk verzuimt het blok voldoende schoon te maken. Hierdoor is er na 2 oliewissels zoveel troep is losgekomen uit hoeken en gaten , dat het blok volledig geruiineerd is.

Heb het blok nu weer bij mijn vertrouwde reviseur liggen. Kan waarschijnlijk de delen komende week ophalen en dan weer rap in elkaar.

Ga je zien in Sclayn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op aanvraag van verschillende jeepers hebben we beslist het evenement te doen het week end van 20-21-22 augustus 2010

maximum 80 jeeps

Voor vlugge beslissers inschrijving voor 1 juli 80 € in plaats van 90 €

marcel

Inschrijven via de site van Cherimont neem ik aan.

Beslis deze week (weet ik of mijn blok klaar is)

Komen met 3 of 4 Jeeps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Sinds begin augustus zijn we werken aan het doen op de pistes Er is al mogelijkheid om krasvrij te rijden in het onderste gedeelte van het domein wat we klein afrika noemen Pistes voor standaardvoertuigen Bomen verweiderd die op de pistes lagen takken gesnoeid enz dus wie krasvrij wil rijden is er geen probleem meer op het domein van Cherimont Gezellig samen met jeepers

Normaal voor het jeep week end zijn de andere pistes voor het kasteel ook in orde Het hard gedeelte blijft zoals het is

groetjes marcel

marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tof, jeep heel gebleven afgelopen weekend?

het was zijn eerste test, dus het was te verwachten dat er iets mis ging gaan...

voorste winch is in 2 gebroken en weg gekatapuleerd:ohmy:

voorste bladveren in een S-vorm gereden, dan maar op de parking er 2 bijgestoken en die hebben het uitgehouden. ook de remmen waren niet 100% maar normaal moet dit alles opgelost zijn tegen het jeepfestival:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...