Spring naar bijdragen

Nieuwe daily driver...


Mav
 Share

Recommended Posts

Velen zullen mijn starlet (sletje) wel kennen van de tijd dat ik nog geen Jeep had en van de tijd dat ik een Jeep in meerdere delen heb wink.gif 't Ding is aardig op leeftijd gekomen en loopt aan z'n eind (olieverbruik, rare geluidjes uit het vooronder)

Aangezien ik wat meer woon-werk kilometers maak de laatste tijd en dat de komende tijd nog wel zal doen, tot ik ander werk gevonden heb werd het dus tijd om naar vervanging te gaan zoeken.

Goed internet afgestruind, corollaatjes, astraatjes, 9-3'tjes veel gezien, paar dealers bezocht maar eigelijk niets gevonden.

Weer terug naar huis, internet afstruinen weer die Corollaatjes, Astraatjes maar uiteindelijk een auto gevonden, Alfa 156, 80.000 km uit juli 1998 stond in Zwolle.

Op de foto's zag ie er erg goed uit, maar heb wel vaker gehad dat er in het eggie dan toch de nodige deuken en krassen op zaten. Goed 't was al na zessen dus maar ff een nachtje slapen en zaterdagochtend gaan kijken.

Zaterdagochtend meteen naar zwolle gegaan, Alfa opgezocht en wat bleek: Auto ziet er spik en span uit, zowel van buiten als van binnen. Goed ff gebabbelt met een iets te vlotte verkoper dus maar gauw over op de proefrit. Rijdt lekker stuurt goed. Al met al eigelijk in een 3 kwartier besloten dat dit em moest worden.

Dus ik ga a.s. zaterdag de starlet vaarwel zeggen sad.gif (overigens vanmiddag de 225.000 km huh.gif gepasseerd tijdens een inhaalactie wink.gif ) en de Alfa ophalen biggrin.gifbiggrin.gif

Ennuh hij's donkergroen metallic, met groene bekleding wink.gif

Hier alvast 2 fotootjes, zaterdag meer wink.gif

alfa1.jpg

alfa2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de Alfa. Ziet er strak uit. Ben zelf eveneens in de gelukkige omstandigheid, dat ik mijn Volvo 460 TD met 3 ton op de teller, afgelopen week heb ingeruild voor een *kuch* Mercedes C 180 Elegance *kuch* De auto is uit 2000 met slechts 65000 km. Uiteraard in metallic legergroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede keuze!

Zelf zijn wij hier reeds aan onze 3de Alfa Romeo toe. M'n eerst was een 156 Berline, net als die van jou... M'n tweede terug een 156, maar dan Sportswagon...

En nu...

Hum, hum...

Een eeuh...

Eeuh...

(hééél stilletjes)

een Alfa Romeo GT

(sssssshhhhtttt)

Eergisteren me effe laten gaan (in Frankrijk): 210 km/u... En d'er kon nog meer uit... Maar k' durfde nie (blush)...

biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...