Spring naar bijdragen

Softtop


Recommended Posts

Hoi,

Vandaag toch maar besloten om een nieuwe softtop aan te schaffen, de laatste winter is de genadeklap geweest. Maar nou twijfel ik tussen een replace a top van Besttop of een van Pavement ends. De tops van Pavement ends zijn beduidend goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze tops?. Tevens twijfel ik of ik hem in nederland moet kopen of in Amerika,dat geeft een nog groter prijsverschil. Echter komen hier nog bezorgkosten bij,dus wat is wijsheid?.

Groetjes Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een extra waarschijnlijk domme vraag op bovenstaand topic.

Waneer ik bij 4wd.com een bestelling wil plaatsen blijf ik steken bij het invoeren van een telefoon nummer. Ze blijven vragen om een valid phone number . Komt dit omdat ik alleen een mobiel nummer heb of doe ik gewoon iets verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de manier van ami. nummers is iets anders als in nederland. in USA hebben ze +1 als landcode en dan 3 cijfers voor de staat (of deel van een staat) zoals 916 voor noord cali. en dan 3 cijfers voor de betreffende stadsdeel en dan nog 4 cijfers voor de aansluiting. anders kun je altijd even een mailtje naar 4wd sturen met dat als vraag. of misschien heeft iemand anders er ervaring mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur ze een mail, da's sneller dan dat iemand moet gaan zoeken. wink.gif

Over die softtop: geen idee. Pavement Ends, is die hier wel te krijgen?

Bestop is goed en wat duur, maar dat was je al bekend. Die maken ook de OEM softtop.

Dus qua verschil tast ik in het duister. Je zou op Amerikaanse fora (jeepforum.com/jeepsunlimited.com etc etc) waarschijnlijk wel meer info over Pavement Ends tegenkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Peter@Mar 25 2005, 10:43

Waneer ik bij 4wd.com een bestelling wil plaatsen blijf ik steken bij het invoeren van een telefoon nummer. Ze blijven vragen om een valid phone number . Komt dit omdat ik alleen een mobiel nummer heb of doe ik gewoon iets verkeerd.

<div align="right">

Geef bij je adresgegevens bij State aan "Other" dan krijg je vanzelf meerdere karakters bij het invoeren van de zipcode en veranderd het telefoonnummerveld in één aaneengesloten veld waar je het nummer invoert als +316**********.

(maar emailen kan natuurlijk ook)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

395 vind ik al een hele mooie prijs. Ook al is het een replacement.

Maar een ruime 200 euro is wel erg weinig ja...lijkt me niet moeilijk.

Mocht je daar bestellen: je krijgt nog een e-mail van 4WD, met daarin de vrachtkosten. Straks in NL moet je nog een rekening verwachten voor invoer + btw.

(...en doe een zonnedans! rolleyes.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Oke vandaag werd de nieuwe softtop bezorgd welke ik besteld had bij 4wd. Snel gemonteerd en het jeepke ziet er weer patent uit.Kosten Pavement ends replacement top 270 € inclusief vervoer en invoerrechten,4wd heeft er weer een klant bij. Nou alleen het vrouwtje nog zien te overtuigen dat het geld wat ik bespaard heb toch maar beter aan de Jeep besteed kan worden wink.gif . Vanavond de catalogus maar eens doorbladeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja heb je goed gedaan ik koop er alles en heb alleen positiefs te melden

wat je koopt in usd heb je thuis all in in euris give or take a few euris

Bij kleine bestellingen kost vervoer ongeveer usd 50 maar als je wat meer besteld zoals extra kruisjes ( ad usd 10,00) verdien je dat al gauw terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...