Spring naar bijdragen

iets breder?


Recommended Posts

Komt neer op een kleine 29" band, zou moeten kunnen.

Qua breedte geen idee, dat hangt mede af van de velg. Het lijkt me ook net te passen.

Waarom blijf je niet lekker 225/70 rijden? Als je dan ooit in grotere banden gaat investeren lijkt me een lichte verhoging en meteen naar 30" veel mooier.

Het profiel van een nieuwe BFG band is interessant omdat..? :worshippy:

Ik denk een 14mm?

Zoek anders nog even, er zijn erg veel topics over max bandenmaat op standaard XJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt.

Het ging mij erom dat ik 2ehands banden vondt van 235 maar nergens van 225. Dus het gaat mij er nu ff niet om om enkel breder te willen liever niet zelfs.

Maar die verhoging komt nog wel, das de reden dat ik nu geen nieuwe banden wil kopen. Die koop ik dan pas (geld tis gewoon een slechte uitvinding:B).

De velgen die ik heb zijn de originele 60th anaversery 16 velgen geen idee hoeveel j die zijn.

Degene die ik gevonden had hebben tussen de 6 en 9 mm profiel vandaar dat ik hierna vroeg.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol::yes:

En ik kan jullie vertellen dat het net maar dan ook net past:whistle:

Ik had ze gewoon gekocht op de gok. Gisteren 1 laten overzetten op mijn reserve wiel. Deze net voor en achter erop geschroeft. En ze passen dus. Nu nog ff de andere 3 laten over zetten. En ik kan weer een tijdje vooruit voor nog geen 200 euries:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...