Spring naar bijdragen

alarmlichten knipperen niet meer bij openen deuren dmv afstandbediening


Recommended Posts

Beste mede jeep rijders,

Sinds enkele dagen knipperen de alarmlichten niet meer bij het openen/sluiten van de deuren d.m.v. de afstandbediening.

Wie kan mij verder helpen? GC 1996.

Tevens zoek ik nog een adres voor de aanschaf van nieuwe remschijven en remblokken voor, en schokbrekers achter.

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mede jeep rijders,

Sinds enkele dagen knipperen de alarmlichten niet meer bij het openen/sluiten van de deuren d.m.v. de afstandbediening.

Wie kan mij verder helpen? GC 1996.

Tevens zoek ik nog een adres voor de aanschaf van nieuwe remschijven en remblokken voor, en schokbrekers achter.

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Rene

ebay : http://stores.ebay.de/4-Wheel-Parts-Automotive-GmbH__W0QQ_fsubZ5762776QQ_scZ1QQ_sopZ10

spotgoedkoop en goed materiaal

of

http://stores.ebay.de/jeepchryslerparts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet die van mij ook niet, maar dat kan zijn door dat ze dat hebben uitgeschakeld, en als ik me goed kan herinderen zou het ook nog eens kunnen zijn dat ze knipperlichten ook hebben uit geschakeld :yes:

Het heeft tot voor kort wel gewerkt(weet ik 200% zeker). Jeep is niet in de garage o.i.d. geweest het viel mij ineens op toen ik in het donker bij een kennis wegreed.

Gr Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

ik ben net terug van vakantie, vandaar late reactie.

ik heb er wel een aanhanger achter gehad. morgen zal ik de zekeringen eens controleren.

wordt vervolgt.....

gr rene

Bij mij ging er een zekering uit (in de draadboom van het alarm) als ik in of uit schakelde met een aanhanger aangekoppeld. Hij had dan net teveel stroom afname. Nieuwe zekering erin en klaar.

Was een "aftermarket" Texalarm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...