Spring naar bijdragen

Remtangen XJ


Recommended Posts

Spoedje!!!!!!!!

De voorremmen van mijn 1991-er XJ zijn vastgelopen op de snelweg. Zaak veel te heet geworden en dus moeten schijven, blokken en slangen vervangen. Remtangen ook reviseren of vervangen. Heb zelf geen tijd/mogelijkheid werk te doen dus hij staat bij een garage in 't dorp.

Waar vind ik een tekening hoe alles in elkaar zit, zodat ik met m'n lekenverstand toch een beetje kan snappen hoe 't zit????????

gr. Ton Takel

Assendelft:(:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar moet ik op klikken Ab, staat geen link bij.

En nee, de avatar is een Bergnet-Amerikaantje. Ik heb 20 jaar voor Hoogwout Zaandam (nu inderdaad wel Logicx) gereden als takeltje, vooral op ex A'damse politietakels.

gr.Ton

Hmmmm...... linkjhe is zeker weggevallen...... nog een keertje -klik-

Zaandam.....da's bekend :no: -klik-de wereld is klein.....:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okidoki AB, nu heb ik hem. Ga eens even speuren.

Inderdaad klein wereldje; werk je daar of is het jouw bedrijf?

Ik ben een jaar of zes geleden gestopt, lijf wilde niet meer zo best en verdiensten/uren liepen ook terug door alle vervangendvervoer-regelingen.

gr. Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Ab, maar zijn volgens mij wel de nieuwere versies, waarbij de remblokken met veerlippen in de cilinder vast zitten. Bij mijn Jeep zijn de cilinders van metaal en zitten de blokken met klemmen vast. Hij is in 1991 nieuw geimporteerd in Duitsland, maar denk dat hij al in 1990 op stapel is gezet.

Als het goed is arriveert vandaag een set gebruikte klauwen en revisiespul, schijven, blokken en slangen op mijn werkadres. Sjees dan gauw ff naar de garage met 't zwikkie in de hoop dat ze er nog wat aan kunnen doen voor het weekend.

Tot Jeepens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...