Spring naar bijdragen

Mediaplayer / externe harde schijf.


Utah
 Share

Recommended Posts

Ik heb dus 0,0 verstand van computers en alles wat er mee te maken heeft.:bye1:

Ik dus wil films downloaden op een externe harde schijf maar ik wil deze ook in HD afspelen op mijn TV.

Vorige week had ik het er met Otto over en die wil me helpen met de juiste progamma's etc.

Welke (merk/type) betaalbare externe harde schijf/ mediaplayer kan ik daar het beste voor gebruiken?

Alvast bedankt.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier een Acer Revo R3600 Mini PC (18x18x3CM) is een volwaardige PC met een 160GB Harde schijf.

Heeft een HDMI uitgang en een muis en toetsenbord, Ik heb (Uiteraard:rolleyes:) voor de dure oplossing gekozen en heb er een logitech mini dinovo toetsenbord bij gekocht) .

Heb hier XBMC (Xbox media centre) op geinstalleerd en draait perfect, OOK HD (En is GRATIS:yes:).

Ik heb de film´s op m´n desktop PC staan en stream via het netwerk.

http://tweakers.net/productreview/11628/acer-aspire-revo-r3600-nettop.html

:bye1:Roland.

bewerkt door Roland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Media-player kan ik de Xtreamer aanraden.

Is mooi klein en kost niet zoveel. Kan vervolgens via netwerk (wireless met extra antenne) gewoon de films afspelen die op de pc staan. Aansluiten van externe HDD is overigens ook mogelijk op de Xtreamer.

http://tweakers.net/nieuws/60527/compacte-xtreamer-mediaspeler-biedt-ruimte-aan-2-komma-5-inch-harddisk.html voor meer info.

www.bol.com verkoopt ze voor weinig.

bewerkt door charlie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stream momenteel de films voor de kinderen vanaf de PC, omdat die momenteel naast de de tv staat. Wil straks echter deze mediaplayer.

http://tweakers.net/pricewatch/241524/ac-ryan-playon!-hd.html#tab:info

Dan nog min. een 1Tb schijf er in en klaar:B.

Tweakers heerscht..

Hou er rekening mee dat je TV de juiste aansluit mogelijkheden heeft voor de mediaplayer. Dan komt het allemaal goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweakers heerscht..

Hou er rekening mee dat je TV de juiste aansluit mogelijkheden heeft voor de mediaplayer. Dan komt het allemaal goed..

Keb via m'n Onkyo reviever 4 HDMI aansluitingen. De reciever zit vervolgens via HDMI aangesloten op de TV.

Dit aansluiten lukte me nog net.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij verkopen de Eminent en LaCie mediaspelers. Eminent: niet te duur. Veel mogelijkheden. En ik moet de eerste nog terug krijgen ivm een garantieclaim.

Met LaCie hebben we iets meer problemen qua geluidsniveau (niet heel erg geschikt voor de slaapkamer als je 'm aan wilt laten staan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...