Spring naar bijdragen

Jeep cj7 v8 ruilen tegen motor


evilcartman
 Share

Recommended Posts

Moet eerlijk zeggen dat ik me heb geregistreerd om deze vraag te stellen. Mijn excuses daarvoor. Ik probeer mijn motor te verkopen en iemand wil zijn jeep inruilen. Is er een met origineel een v8 erin uit het jaar 1985.

Kilometerstand is 54810 en (volgens hem) in zeer goede staat.

Nu vraag ik voor mijn motor EUR 12.000,00. Weet nog niet precies wat hij gaat voorstellen maar volgens mij wil hij zo omruilen. Zonder bijbetaling van beide kanten.

Moet ik hier op ingaan? Ga de jeep niet zelf rijden dus moet weer verkocht worden.

Bvd voor jullie reacties:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet eerlijk zeggen dat ik me heb geregistreerd om deze vraag te stellen. Mijn excuses daarvoor. Ik probeer mijn motor te verkopen en iemand wil zijn jeep inruilen. Is er een met origineel een v8 erin uit het jaar 1985.

Kilometerstand is 54810 en (volgens hem) in zeer goede staat.

Nu vraag ik voor mijn motor EUR 12.000,00. Weet nog niet precies wat hij gaat voorstellen maar volgens mij wil hij zo omruilen. Zonder bijbetaling van beide kanten.

Moet ik hier op ingaan? Ga de jeep niet zelf rijden dus moet weer verkocht worden.

Bvd voor jullie reacties:yes:

Lukt me niet om plaatjes toe te voegen. Vaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb jij verstand van jeeps? Weet je waar je op moet letten m.b.t. de zwakke punten?

Ik neem aan dat je van je eigen motor weet dat deze hoogstwaarschijnlijk goed is. Die garantie heb je niet bij de jeep. Het kan alle kanten op gaan met een dergelijke auto. Of het is een perfecte wagen of je hebt de bekende kat in de zak. Chassis en body kunnen wel eens last hebben van roest. Tevens is het van belang dat een jeep goed onderhouden is. Denk hierbij aan de motor , tussenbak en assen. Er staan redelijk wat cj's te koop met v8 maar deze worden niet zo 1 2 3 verkocht. Je gaat weer richting de winter en de zomer is bijna voorbij. Als de jeep echt mooi is kan je hem wel eens snel kunnen verkopen maar als het tegenvalt heb je hem volgend jaar zomer nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orginele V8 in een CJ7 van bj85?

Zelfs al is de v8 na 1981 niet meer geleverd in een cj7 dan nog zou het wel zo kunnen zijn dat het verhaal klopt. Met blanco kenteken kan alles. Wagen kan jaren ergens in een showroom gestaan hebben zonder op naam gezet te zijn maar die kans is wel heeeeeeeel klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...