Spring naar bijdragen

Aanschafprijs GC '98 Limited LX 0 (nul) km.


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb goed de zoekfuntie gebruikt, maar kon hier toch niks onder vinden. Ik was vd week in een gat ergens in Oostenrijk, en daar stond een Limited LX te koop, al tijden lang een droom v/e wagen.

Durfde nooit een 2e hands wagen te kopen met 150K+ op de teller, maar wat staat hier: een ZJ Limited LX, met nieuwe motor. Volgens dealer een nieuwe Magnum V8, met 0 (nul) km. erop.

Auto is in zeer goede staat op 1e oog, echter de diffs voor en achter waren wel wat 'nat' aan onderkant. Binnenkant zeer gaaf, wat een mooi ding.

Stel: de motor is nieuw, en gelijk als origineel (Magnum V8). Mijn vragen:

1) is 9.900 een redelijke prijs?

2) Kan een nieuwe Magnum V8 wel, m.a.w. kan je deze nog als 'crate' kopen?

3) De uitlaatpijp-end is NIET verchroomd, is dit een indicatie dat dit GEEN originele versie zou zijn?

GAARNE advies, bij voorbaat mijn dank. Berend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barend

Het is eigenlijk onmogelijk om iets te zeggen over de waarde van deze Grand.

Zelfs al zou de v8 nieuw zijn dan is 9900 euro erg veel. Een wagen is meer dan alleen een motor en… laat nu net bij een jeep de motor het betrouwbaarste onderdeel zijn!

Ga er mee rijden en ervaar hoe hij zich houdt.

Assen stil, automaat schakelt onder alle omstandigheden goed, Tussenbak incl visco in orde.

Als je er echt een goed gevoel bij hebt biedt je misschien 5000 euro hooguit 6000 als je er eigenlijk al geen afstand meer van kunt doen (Daar hebben we hier allemaal last van)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Durfde nooit een 2e hands wagen te kopen met 150K+ op de teller

150K is niks. De motor is dan net lekker ingelopen.

Het is zo als Ruudvd zegt. De motor is het betrouwbaarste onderdeel van de Jeep.Bij goed onderhoud moet dit probleemloos 5 a 6 ton kunnen lopen

Die motor heeft dan misschien maar 0 km gedraaid, maar er zit meer aan auto dan een motor.

Ik zou me meer zorgen maken om diffs, tussenbak en automaat.

Een nieuwe motor zet je zomaar niet in een auto.Denk dat deze GC toch ook wel een behoorlijke kilometer historie heeft.

Wat is de werkelijke km.stnd van de auto????

Wat de prijs betreft: Ik vindt het(veel) te hoog.

Ik zou gewoon een goede proberen te vinden in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb goed de zoekfuntie gebruikt, maar kon hier toch niks onder vinden. Ik was vd week in een gat ergens in Oostenrijk, en daar stond een Limited LX te koop, al tijden lang een droom v/e wagen.

Durfde nooit een 2e hands wagen te kopen met 150K+ op de teller, maar wat staat hier: een ZJ Limited LX, met nieuwe motor. Volgens dealer een nieuwe Magnum V8, met 0 (nul) km. erop.

Auto is in zeer goede staat op 1e oog, echter de diffs voor en achter waren wel wat 'nat' aan onderkant. Binnenkant zeer gaaf, wat een mooi ding.

Stel: de motor is nieuw, en gelijk als origineel (Magnum V8). Mijn vragen:

1) is 9.900 een redelijke prijs?

2) Kan een nieuwe Magnum V8 wel, m.a.w. kan je deze nog als 'crate' kopen?

3) De uitlaatpijp-end is NIET verchroomd, is dit een indicatie dat dit GEEN originele versie zou zijn?

GAARNE advies, bij voorbaat mijn dank. Berend.

De prijs is niet echt redelijk en zoals gezegd 150K + is net ingereden

en zeker een V8 die weinig toeren maakt gaat eeeeeeeeeeeeerg lang mee

heb ook een 5,2 die heeft inmiddels 260 K er op en er zijn er hier die veeeeel meer km's hebben

zoek lekker wat dichter bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, hier heb ik wat aan. t Is ZO EEN GAVE bak, en ik denk, met 0 km. kan ik er tot mijn 65e mee rijden....

Maarre, begrepen hoor, 150+ = ingereden. Ga toch weer navraag doen bij dealer, en vragen wat werkelijke km. historie is.

Bij nader inzien - de info achter de voorruit zei 85.000 km., maar wat dat dan precies is. Mijn eerste navraag van een week terug is nog altijd onbeantwoord, kan aan mijn Duits liggen.

Nogmaals dank voor jullie input. Mocht er wat gebeuren, ik meld me.

Vr. groet, Berend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...