Spring naar bijdragen

te koop cj7 uit '84


pollypistol
 Share

Recommended Posts

Hierbij bied ik mijn jeep te koop aan. Wel met pijn in mijn alles maar ik moet echt toegeven dat ik niet de tijd en de kennis heb op veel aan auto's te sleutelen.

Mijn jeep heeft wel wat roest, er zijn al stukken ingelast, ophangrubber van het blok moet vervangen worden en de uitlaat is gescheurd. Verder een goede 6 inline motor met nieuwe pakkingen met holley carb (is volgens mij nog niet goed afgesteld motor loopt niet zo regelmatig)en edelbrock chromen luchtfilter, flink verhoogd en rancho schokdempers, achterbank en verder zie foto. Heb zelf recent de buogies met kabels vervangen. Met schakelen (4wd en 2wd) geen problemen gehad. Chassis is goed. Benzine, bouwjaar '84,nog een paar maanden APK en rijdt gewoon, met achterbank.

Ik wil graag een nieuwere wrangler hebben (TJ) waar mijn vrouw ook mee kan rijden en ik iets minder werk aan heb. Ik zou er graag 3300€ voor hebben en dan verlies ik er in een korte tijd al meer dan 1000€ op. Dat doet wel pijn maar ja.

Gr. Paul

post-5610-12873037129286_thumb.jpgpost-5610-12873037132661_thumb.jpgpost-5610-12873037136178_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...