Spring naar bijdragen

Cherokee XJ 2.5 benz. | 2 zitter met werk


Type2
 Share

Recommended Posts

Te koop, bij een goed bod:

Mijn Jeep Cherokee (XJ), 2.5 liter benzine model uit 93.

Net 120.000km gelopen en werkelijk een prachtige uitvoering, zowel motorisch als optisch. Kleur is bronzig/groen, bekleding is stof, grijs, grijs leren stuur.

Het is een 2 zitter, van origine, dus met laadruimte achterin. Echter, de belastingdienst erkent deze auto niet als 'bestelauto' en ik betaal als freelancer dus het reguliere tarief. Dus het idee van de ombouw was geboren, een hoger dak voor de juiste vereisten.

Het dakje (polyester) is zwart gespoten en gemonteerd. Echter, bij de controle RDW bleek dat het dakje 3 cm teveel naar voren is geplaatst. Stom, maar goed te doen als je de tijd hier in kan steken. Gekeken naar mijn agenda is dat nu het probleem.

Wat te doen: het dakje bovenop de auto (gekit) eraf halen, samen met het dakje binnenin. Vervolgens zorgen dat het dakje binnenin een aantal cm naar achteren vast komt te zitten, en het bovendakje weer vastkitten.

Als dit eenmaal gedaan is, is de auto een prima basis voor de aankomende jaren. Met een laag btw-tarief en een nieuwe lpg-installatie een leuke manier om Cherokee te rijden.

Je kan een goed bod doen om hem van mij over te nemen. Je kan mij ook helpen door het werk te verrichten voor mij tegen betaling.

Grt, Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekeken naar de potentie van de Cherokee, mijn goede deal een paar maanden geleden van 2.000,- euro en alleen al de aanschaf van het polyester dak met een waarde van 750,- euro, ligt mijn vraagprijs op 2.000 euro.

Uiteraard onderhandelbaar, graag realistisch. Grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...