M-REX Geplaatst October 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 20, 2010 ik heb dus een edelbrock inlaat met daar boven op een 2 barrel holy daar tussen zit een originele spacer alleen deze spacer is krom getrokken heb van begin of aan al groot vacuum probleem veel lopen donderen met vloeibare pakking er tussen maar naarverloop van tijd ging weer vacuumtrekken en goed ook heb nu alles er afgehaald en tja de pakkingen zijn niet heel gebleven zijn hier voor originele pakkingen voor tekrijgen en bij wie moet ik dan zijn laat morgen op wat van de spacer af laten freesen zo dat deze weer recht is maar gaat mij om de pakkingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
1978CJ7 Geplaatst October 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 20, 2010 Heb je een foto van de spacer? Ik heb nog aardig wat nieuwe pakkingen liggen, zowel voor 2 barrel en 4 barrel. Groet René Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gympie1 Geplaatst October 21, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2010 hallo probeer eerst eens een glas plaatje op voet carbruteur te leggen om te kijken wat en hoeveel hij krom is doe dit ook bij je inlaat zo zie je door het glas of hij overal netjes aan licht zo veel valse lucht en pakking met vloeibare pakking dan zou ik het ook in je inlaat spruitstuk pakking zoeken en niet alleen in carbruteur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomVis Geplaatst October 21, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2010 Als je vloeibare pakking bij je carburateur in de buurt gebruikt, zorg dan wel voor VP die tegen benzine kan. De meeste gaan erg slecht samen met peut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst October 21, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2010 heb er liniaal over heen gelegt en we praten on en verschil van 1.3 mm daar naast kan het zijn dat dus de verkeerde vloeibare pakking gebruikt het dat zwarte gaskit zal even kijken wel type holy ik er op heb zitten en wat foto. er van maken zo mooi zijn als jij die heb hij trek zoveel vacuum tussen de spacer er inlaat dat als ik er doek tegen aan leg deze vast gezogen word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst October 21, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2010 (bewerkt) ik heb een edelbrock inlaatspruitstuk. met een origenele motorcraft 2 barrel erop. met een spacer er tussenin van www.moroso.com part# 64966 en nog geen last gehad van krom trekken. deze spacer is speciaal ontworpen voor holly 2 barrel carb. met een kleine aanpassing paste mijn motorcraft carb er ook op October 21, 2010 bewerkt door F.M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst October 22, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2010 heb even wat foto gemaakt van de spacer de inlaat en de holy rene als jij hier pakkingen voor heb graag stuur dan even een pb of mail me uipko@planet .nl heb de spacer nu op het werk liggen en die gaat op de freesbank het probleem zitten in de bevestiging gaten van voor de inlaat deze zijn hol en worden nu ook eerst dicht gelast k heb een edelbrock inlaatspruitstuk. met een origenele motorcraft 2 barrel erop. met een spacer er tussenin van www.moroso.com part# 64966 en nog geen last gehad van krom trekken. deze spacer is speciaal ontworpen voor holly 2 barrel carb. met een kleine aanpassing paste mijn motorcraft carb er ook op deze spacer ziet er beter uit als die van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scoob Geplaatst October 22, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2010 de spacer heb ik ook wel voor je maar waarom geen 4bbl edelbrock carb weetniet wat voor blok je hebt standaard of met aan pasingen heb ook nog wel een 4bbl carb van edelbrock ben je in een keer klaar nix geen spacers scoob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scoob Geplaatst October 22, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2010 ps lijkt mij een torcker spruitstuk op een 304 is niet zo heel goede keuse scoob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst October 22, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2010 gewoon de moroso spacer aanschaffen dan ben je ook van het gezeik af. de spacer op de foto die jij hebt heb ik ook nog liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst October 22, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2010 gewoon de moroso spacer aanschaffen dan ben je ook van het gezeik af. de spacer op de foto die jij hebt heb ik ook nog liggen. als je kwijt wil dan mail mij even wil je onder uipko@planet.nl die van mij is nu ruk heb op de site van www.moroso.com part# 64966 64988 de eerst part nummer is er niet meer daar voor in de plaats is nummer 64988 gekomen alleen deze staan niet in de bestel lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst October 23, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 23, 2010 (bewerkt) als je kwijt wil dan mail mij even wil je onder uipko@planet.nl die van mij is nu ruk heb op de site van www.moroso.com part# 64966 64988 de eerst part nummer is er niet meer daar voor in de plaats is nummer 64988 gekomen alleen deze staan niet in de bestel lijst bij summitracing.com kun je ze bestellen de moroso. en ik heb van de week nog gekeken en die part# van moroso bestaat nog steeds. http://www.summitracing.com/parts/MOR-64966/ ps stuur maar een pb October 23, 2010 bewerkt door F.M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst October 23, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 23, 2010 ps lijkt mij een torcker spruitstuk op een 304is niet zo heel goede keuse scoob het is geen 304 maar een V6 3800 als daar een 4 barrel op zet verzuip die in ze eigen benzine kan wel wisselen met sproeier en degelijke maar hij loop op deze combie goed als het helemaal niet lukt dan ga ik voor een 4 barrel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst October 24, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 24, 2010 ik heb nog een origenele inlaatspruitstuk tekoop voor een 2 barrel carb. en inderdaad jij hebt een torcker. ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst October 25, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 25, 2010 (bewerkt) ik heb nog een origenele inlaatspruitstuk tekoop voor een 2 barrel carb. en inderdaad jij hebt een torcker. ik niet he er zelf ook nog een liggen voor een 2 barrel en zat ook een motercrhaf caburateur op maar ben zelf al vast aan de gang gegaan en heb nieuwe pakkingen gemaakt op de ouderwetse manier eerst A4 vel er ver heel leggen dan deze in zij geheel met klein hamertje uit tikken dan de papiermal overleggen op 1.8 dik vlakke pakkingvel en snijden zagen boren en vijlen maar wat ene pokke werk en het was lang geleden dat dat gedaan had maar het reseltaat mag er wezen October 25, 2010 bewerkt door M-REX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst December 5, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 5, 2010 yes yes me spacer voor edelbrock intake en holley cabuarateur is weer klaar netjes alu gelast en 1.3 mm er af gefreest morgen de andere er afhalen en deze weer monteren zo als voor heen was met scheur en zo krom als hoepel nu in goede staat alleen de gaten nog eve wee opnieuw door boren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst December 6, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 6, 2010 Hallo, Ik heb ook tijden gereden met een 3800 v6,hier kan je gewoon een 4bbl opzetten (wel een 500cfm) Ik heb overigens nog een nieuwe 4bbl 500cfm liggen. Mvgr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst December 6, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 6, 2010 Hallo, Ik heb ook tijden gereden met een 3800 v6,hier kan je gewoon een 4bbl opzetten (wel een 500cfm) Ik heb overigens nog een nieuwe 4bbl 500cfm liggen. Mvgr Rick je heb een pb rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.