Spring naar bijdragen

Gezocht Technisch Goede En Harde Yj


annemarie
 Share

Recommended Posts

Na 7 jeeps te hebben gezien samen met de Zandhopper begin ik een beetje moedeloos te worden. Ik ben op zoek naar een wrangler yj 6 cilinder in de prijsklasse rond € 6000,-. Die zijn er genoeg en ze zeggen ook allemaal dat ze in prima staat zijn maar we hebben tot nu toe nog geen mooie harde jeep kunnen ontdekken. Ze hebben allemaal in min of meerder mate roest op de bekende plekken of het is afgedekt met traanplaat. Nou vind ik traanplaat prachtig maar je kunt er natuurlijk ook veel mee verhullen. Verder moet de jeep voor mij wel rijdbaar zijn voor de openbare weg, dus geen terreinmonster die helemaal verbouwd is. Wat verhoogd en verbreed vind ik juist heel mooi. Er moet ook een geel kenteken op zitten en een trekgewicht op kenteken van minimaal 1000 kg geremd.

Als ik dan toch al mijn wensen kenbaar ga maken dan heb ik een grote voorkeur voor de kleuren rood of zwart.

Wie oh wie heeft of weet een betrouwbare harde yj voor mij waar geen werk meer aan zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jeep van 87 wrangler zit redelijk wat werk aan, dat heeft hij me zelf ook al gemaild en die van Jaap is op grijs kenteken en er zit geen trekgewicht op het kenteken en dat is heel erg moeilijk om er dan weer op te krijgen. Dan moet je hem eerst het land uitvoeren en dan weer invoeren en dan is het nog maar de vraag of het lukt. Maar geweldig dat jullie meedenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die van Jaap is op grijs kenteken en er zit geen trekgewicht op het kenteken en dat is heel erg moeilijk om er dan weer op te krijgen. Dan moet je hem eerst het land uitvoeren en dan weer invoeren en dan is het nog maar de vraag of het lukt.

Wie heeft je dat wijs gemaakt?

Papieren opsturen naar RDW Veendam. Dan krijg je gratis 1000kg autonoom/middenas geremd en 750 ongeremd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en volgens mij Ollie ook

en op Marktplaats een rode YJ 1993 met schroefveren, 35 ers en lockers voor € 7500,00 ( JAAP)

Ja maar die wagen is terreinklaar en geen idee of zij een jeep wil met lockers erin en een 4.56 overbrenging.

En niet alle schroefveersystemen zijn zaligmakend he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft het berichtje van Utah ben ik blij verrast want dat zou mijn zoekgebied behoorlijk vergroten. Ben benieuwd of ze 1000 kg geremd gewicht ook kosteloos naar 1500 kg kunnen veranderen want dat zou voor mij nog mooier zijn i.v.m. paardentrailer

Verder zal hij vooral op de weg gebruikt gaan worden en op het land en ik denk ook wel eens een beetje modder. Ik hou wel van wat verhoging en verbreding. Heb er nu 1 gezien die 35x12,5x15 creepy crawlers heeft maar dat vind ik persoonlijk wel iets teveel van het goede. Is wel door jeepstore verhoogd dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Vraag me alleen af of het echt confortabel op de weg is want dat is toch wat ik er vooral mee ga rijden.

Iemand suggesties daaromtrent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij praten we langs elkaar heen, ik had het niet over de jeep van Jaap maar die zwarte jeep waar mijn link naar verwijst. Ik weet dus niet welke link michel bedoelt met de mededeling dat hij door Nico is "verbouwd".

graag nog even reageren hierop. Ik kan Jaap natuurlijk ook zelf even berichten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan jullie inmiddels berichten dat ik de trotse eigenaresse ben geworden van een jeep Wrangler :rolleyes:

Voor de geinteresseerden http://link.marktplaats.nl/391198920 is dit hem.

Ennuh.. Utah speciaal voor jouw, het is een rode...

Allemaal ontzettend bedankt voor het meedenken ik zal dit forum nog vaak gaan bezoeken (voor vragen en onderdelen enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...