Spring naar bijdragen

Volkswagen Fox


cherokee'94
 Share

Recommended Posts

Hallo,

ik weet niet of dit hier ook geplaatst kan worden aangezien het niks met jeep te maken heeft, maar dan hoor ik het wel. Wij hebben al een eeuwigheid onze fox te koop staan. Het is een heerlijk bakkie maar wegens auto van de zaak en aanschaf jeep voor de paardentrailer, hebben we er nu 3 voor de deur staan en dat is toch een beetje te veel.

Volkswagen fox 1.2. Erg fijne, zuinige auto en goedkoop in de wegenbelasting. Een kleine auto maar van binnen toch erg ruim.

Km stand: 74927

Brandstof: benzine

Altijd dealer onderhouden.

Zwart metallic lak. Bekerhouders achterin. Achterbank neerklapbaar. Radio / CD speler. Meegespoten bumpers

Vraagprijs € 5.950,= of doe een goed bod.

mod edit ; Neem de moeite en zet de foto's er even bij

bewerkt door EJG
MP link verwijderd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Is verkocht. biggrin.gif Slotje

Hallo,

ik weet niet of dit hier ook geplaatst kan worden aangezien het niks met jeep te maken heeft, maar dan hoor ik het wel. Wij hebben al een eeuwigheid onze fox te koop staan. Het is een heerlijk bakkie maar wegens auto van de zaak en aanschaf jeep voor de paardentrailer, hebben we er nu 3 voor de deur staan en dat is toch een beetje te veel.

Volkswagen fox 1.2. Erg fijne, zuinige auto en goedkoop in de wegenbelasting. Een kleine auto maar van binnen toch erg ruim.

Km stand: 74927

Brandstof: benzine

Altijd dealer onderhouden.

Zwart metallic lak. Bekerhouders achterin. Achterbank neerklapbaar. Radio / CD speler. Meegespoten bumpers

Vraagprijs € 5.950,= of doe een goed bod.

mod edit ; Neem de moeite en zet de foto's er even bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...