Spring naar bijdragen

fotoshoot :)


Maus
 Share

Recommended Posts

Dag mensen! Gisteren even er een dagje op uitgeweest om een paar foto's te schieten van mijn Jeep. Helemaal trots wil ik deze graag met jullie delen biggrin.gif

Het is een Jeep Grand Cherokee "special car" V8 uit 1998 (nieuw model) met een 5.2L motor.

Persoonlijke favorieten:

photo5.jpg

photo50.jpg

photo86.jpg

photo88.jpg

photo97.jpg

Alle foto's:

http://www.sohosted.com/maurice/HEhSHEhSEHSHE/index.html

Zitten veel dubbele foto's tussen, maar er meerdere foto's van dezelfde hoeken genomen om de beste er uit te pikken. Ik ben alleen te lui om ze uit te zoeken tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is iets wat ik niet begrijp :

1. Wat betekent "special car" ? behalve natuurlijk dat rijden in een JEEP special is ?

2. Je kenteken suggereert 98, maar het bouwjaar is '97 ? en hoezo nieuw model ?

Helemaal niks mis mee hoor, ik heb er ook zo een en ben er zeer content mee,

maar volgens mij is deze vierkante de laatste upgrade van het '96 model, voordat de WJ verscheen.

Maar hoe dan ook : Veel plezier met deze JEEP ! bye1.gifthumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GrandDad@Apr 24 2005, 18:15

Er is iets wat ik niet begrijp :

1. Wat betekent "special car" ? behalve natuurlijk dat rijden in een JEEP special is ?

2. Je kenteken suggereert 98, maar het bouwjaar is '97 ? en hoezo nieuw model ?

Helemaal niks mis mee hoor, ik heb er ook zo een en ben er zeer content mee,

maar volgens mij is deze vierkante de laatste upgrade van het '96 model, voordat de WJ verscheen.

Maar hoe dan ook : Veel plezier met deze JEEP !  bye1.gif   thumbsup.gif <div align="right">

Special car? Geen idee, ik hoopte dat iemand anders me dat vertellen kon smile.gif Bron: http://www.sohosted.com/maurice/HEhSHEhSEH...tos/photo28.jpg.

Punt 2 heb ik me inderdaad in vergist (heb hem nog niet zo lang!). Hij is 17 oktober 1997 gebouwd en op 14 april 1998 ingevoerd. Dat nieuwe model verhaal heb ik klakkeloos van de dealerspecs overgenomen, misschien iets te voorbarig biggrin.gif

Ik ben nog vrij nieuw in de Jeep(s). Probeer snel te leren smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ogdak@Apr 25 2005, 19:01

Mooie strakke bak hoor, cool.gif

ph34r.gif Toevallig nog modificatie plannen in de planning ph34r.gif .

<div align="right">

Hehe bedankt! smile.gif

Tot zover eigenlijk nog weinig plannen.. nieuwe wijzerplaten waarschijnlijk (miles staan in grote cijfers aangegeven, dat is vrij irritant) en platte sidebars. Ik hoorde echter van de week dat deze krengen tegenwoordig verboden zijn (bull- en sidebars), iemand die daar iets meer over weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Maus@Apr 26 2005, 19:38

nieuwe wijzerplaten waarschijnlijk (miles staan in grote cijfers aangegeven, dat is vrij irritant)

Die mijlen went snel genoeg. En je kunt nu met een supereerlijk gezicht zeggen dat je "echt niet harder dan 50" reed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, een bekende auto voor mij, hij is van mijn buurman geweest!!!!!

Werkt in Laren, woont in Putten.

De vorige eigenaar heeft nu een Chrysler 300 5,7 Hemi.

De Jeep is een goede en Nette auto hoor, heel veel rij plezier.

Oja, de auto heeft een mooi diep uitlaat geluid super sound!!! en verder andere remmen, schokbrekers, etc. smile.gifsmile.gifsad.gifsad.gifdry.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Originally posted by king arthur@Apr 26 2005, 22:03

Hallo, een bekende auto voor mij, hij is van mijn buurman geweest!!!!!

Werkt in Laren, woont in Putten.

De vorige eigenaar heeft nu een Chrysler 300 5,7 Hemi.

De Jeep is een goede en Nette auto hoor, heel veel rij plezier.

Oja, de auto heeft een mooi diep uitlaat geluid super sound!!! en verder andere remmen, schokbrekers, etc. smile.gifsmile.gif   sad.gif   sad.gif   dry.gif   laugh.gif <div align="right">

Excuses voor de late reactie, maar dit kon ik even niet achterwege laten!

Kan heel erg goed kloppen! Ik heb hem bij Chrysler Jeep Apeldoorn weggehaald en daar konden ze bevestigen dat er een 300C Hemi aan de oude eigenaar verkocht is.

Een verdomd mooie auto trouwens die 300C, je moet er van houden maar gelukkig doe ik dat biggrin.gif

Mn eigen Jeep is net een week ter reparatie weggeweest. Kapotte airco en lekkende koelvloeistof. Een Chrysler Neon als leenauto gehad, maar god wat was ik blij dat de Jeep weer terug was smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...