Spring naar bijdragen

Afscheid Van Mijn Grand Cherokee....


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Waar het voor ons allemaal mee begonnen is, de aanschaf in 2006 van een Grand Cherokee 5.2 V8 op LPG. Wat een bak. Binnen 1 jaar was ik lid van het forum, was de Grand 2 inch gelift, 31er mudjes eronder en al snel lid van JCN geworden. Paar keer mee het terrein in gegaan en het virus sloeg echt toe. Dat heeft er toe geleidt dat we in 2009 een Wrangler kochten voor het betere terrein werk.

Tot een tijdje geleden begon ik te beseffen dat 3 auto's (Karin heeft nog een Honda Civic) onderhouden wel erg veel tijd en natuurlijk ook geld kostte. Dus langzaam aan kwam het idee naar boven om eens kritisch naar de dure Grand te kijken. Die kritische blik heeft er toe geleidt dat we inmiddels een 4e auto hebben die in iedergeval qua brandstofverbruik en HSB al €100,- minder kost dan de Grand. We hebben een VW Passat Variant 130pk TDi gekocht :rolleyes: . Deze VW hebben we nu nog net geen week en de Grand is ook nog niet verkocht, inruilprijs was me te laag. En telkens als ik naar de VW loopt, langs de Grand, dan huil ik een beetje :mellow: dik 4 jaar voelde ik me de koning op de weg met zo'n opvallende bak...

Dus alle jeep-liefde gaat nu naar de Wrangler, die inmiddels ook weer wat hoger op ze pootjes staat...

Ach, een beetje weeig gevoel op deze smeltende zondagochtend, moest dit ff kwijt...

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk willen we allemaal een Wrangler al hebben sommige eerst nog een SUV.

Welkom bij de club van de Topless rijders. :lol:

Ennuh mocht je met toch verdrietig langs je GC lopen, ga dan ff terug je garage in. ;)

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben in ieder geval altijd met een hoop plezier aan je Grand gesleuteld en als je erin reed had je inderdaad een flinke grijns op je smoel.

Als het goed is, vanavond voor de laatste keer aan je Grand sleutelen....weet niet of je dat nou positief of negatief ervaart.

Je hebt straks weer wat meer tijd en geld over....zal je ook wel weer ergens in kwijt kunnen. :lol:

Bye Grand....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...