Spring naar bijdragen

Hoe Slecht Past Jou Hard Top/deuren


paulv
 Share

Recommended Posts

ik heb net mijn jeep wrangler van de spuiter teruggekregen en omdat mijn jeep al 24 jaar oud was had ik gelijk allemaal nieuwe rubbers gekocht en een nieuw raamframe (oude was rot) eerst tochte het links en rechts flink en had ook goed last van rijwind en had gehoopt dat het nu beter zou zijn..

De spuiter heeft gelijk allen gemonteerd en het is nog erger dan eerst!!! de deuren hangen netjes in de body. maar heb nog steeds een spleet tussen het deurrubber en de hardtop. 2/3 mm open en voor bij het 3 hoeks ruitje kan je ook gewoon naar buiten kijken . lijkt wel of het daar erger is geworden.

rubbers zitten en netjes in en de hardtop zit goed..

Is dit "normaal" ik vind van niet.

zit te denken om tussen de buizen van de rolbar 3 mm uit te slijpen en weer aan elkaar te lassen zodat de voorruit verder naar achter komt en wel goed aansluit.

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het plaatsen van een nieuw raamframe en rubbers moest ik bij mijn yj de buizen ook opnieuw stellen en de hardtop in z’n geheel 5mm naar achteren schuiven.

Bij het boren van de gaten voor de verbinding tussen hardtop en raamframe moet je flink druk zetten op de hardtop. Ik heb hiervoor stoeptegels op de hardtop gelegd.

Mijn hardtop sluit nu perfect af zelfs bij hoosbuien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...