Spring naar bijdragen

code lezen.


Recommended Posts

ik heb pas van jullie vernomen dat je ook de code kunt uitlezen.je moet dan iets met je sleutel doen.geloof dat de een zei 3x aan uit (dus 2x aan/uit en en derde keer aan laten dan kreeg je cijfers.de ander zei 4x aan/uit en de vijfde keer aan.

maar wat is het nou .het lukt mij niet want ik heb een paar storinkjes en wil weten wat het is .maar ik kan niet uitlezenwil iemand mij ff duidelijk uitleggen wat ik moet doen.gr fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by parbopower@Apr 27 2005, 16:03

ok.maar wat moet ik doen? hoeveel keer sleutel aan en bij hoeveel keer aan laten en waar is het lampje?gr fred

<div align="right">

Drie keer contact aan in 5 seconden. (dus niet starten unsure.gif )

'check engine' lampje gaat dan knipperen.

Tel het aantal keren dat het knippert...dat is een cijfer, dan een iets langere pauze tussen de cijfers etc.

Ik ben niet zeker of de XJ codes ook met 55 eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

code 12 = Battery disconnected. Battery or power to the ECM disconnected in the last 50 key cycles.

55 is einde code-reeks

"After a problem has gone the code will be removed after 50 on off key cycles or if the battery left disconnected over night which will cause a code 12 though"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is als volgt: contact aan, startonderbreker uitschakelen, wachten tot controlelampjes gaan branden, dan 3 keer uit en weer aan, of 4 keer, of 5 keer, telkens eindig je op de "contact aan" stand. En dat alles moet binnen 5 seconden. Dan een paar seconden wachten en dan moet het "check engine" lampje gaan knipperen.

Het is mij echt de eerste keer als betrekkelijke leek ook gelukt!

yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opmerking bij de foutcodelijst:

"This is how all codes end with is this 55 code if you have air conditioning or with a code 33 without and any other codes would have been before it separated by a long pause."

Verder weet ik het ook niet. huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...