Spring naar bijdragen

Het Forum....


Mav
 Share

Recommended Posts

Zoals al een paar keer aangegeven zal het forum vernieuwd worden. Niet alleen in lay-out maar we verhuizen ook naar een andere (snellere) provider met servers in ons eigen kikkerlandje.

Hierdoor is het mogelijk dat binnenkort i.v.m. deze verhuizing het forum een tijdje niet bereikbaar zal zijn.

Wanneer dit precies gaat gebeuren staat nog niet helemaal vast. Maar mocht je het forum kwijt zijn dan weet je waardoor het komt wink.gif

Het zal geen dagen in beslag gaan nemen dus ik hoop dat jullie een klein beetje geduld hebben en niet teveel met trillende handjes achter de pc gaan zitten. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeeh, laat ons niet in de steek.

Ik hoop dat het overzetten snel en soepel verloopt.

Maak nog ff wat backups enzow.

Anders moet ik weer van alles uit mijn duim zuigen laugh.gif

Wanneer gaat het gebeuren?

Ik mag toch bidden dat het niet zo veel tijd inneemt als het installeren van een Windows-systeem op dat budget mobo van jouw rolleyes.gif

Daar was je ook drie dagen mee bezig wink.gifwink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n laatste backup is van gisteravond... Zal er vanaaf weer een maken.

Denk dat het vrij snel geregeld kan zijn en dat het aankomende week gaat gebeuren. Hangt een beetje af hoe snel de verhuizing en op naamzetting van de domeinnaam verloopt.

Tsja als je 2x je windows install verneukt met een corrupte ntoskrnl.exe ........... dat gaat ie niet lief vinden wink.gif

Maar ik zal je gerust stellen, m'n Abit IC7 Max3 loopt nu als een zonnetje k.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey mav,

niet te lang over doen he want anders krijgen er een paar last van "cold turkey"-verschijnselen.. tongue.gif

wordt het straks ook makkelijker om foto's te posten?

op dierenparadijs.be gaat dit heel simpel zonder moeilijke weet ik het wat.. blink.gif

greetz ron,die nu lekker gaat rijden met de jeep (shoppen van dam en b/s)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok het begin is er....

Het forum staat op de nieuwe webspace al merken jullie daar in principe weinig van. Al is de snelheid een stuk beter.

De layout is ietwat veranderd. Maar goed dat valt niet op.......... toch?

Met wat geknutsel en gevogel wordt morgen of overmorgen de domeinnaam verhuist en zijn we helemaal over smile.gif

Dus al met is het forum een minuut of 5 down geweest.

Het kán zijn dat je problemen hebt met inloggen, en dan met name het onthouden van je sessie. Dwz dat wanneer je later op het forum terugkomt je niet meer ingelogd bent. Dit is een cookie probleem. Mocht het voorkomen, gooi dan ff je cookies weg en log opnieuw in.

Lukt het helemaal niet, mail me dan maar ff....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©+Jan 18 2004, 20:39 -->
<!--QuoteBegin-Kameel@Jan 18 2004, 21:09

Great job!  smile.gif

Misschien dat het posten wat problemen opleverd...ik moet me ieder postje opnieuw aanmelden.

Klopt, cookie path probleem.

Bijt er ff doorheen aub dinsdag is het over smile.gif

Duss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...