Spring naar bijdragen

Jeep Grand-Cherokee 5.2 I V8 Limited Aut 1998 Grijs


Berent
 Share

Recommended Posts

Te koop mijn fantastische JeeP Grand Cherokee. Ervaar het comfort van 4wd, zeker met sneeuw en ijs, ideale vakantieauto door navigatiesysteem en achteraf ingebouwde DVD-speler voor de passagiers op de achterbank.

Voor de autoliefhebber is de sound en de power van een 8 cylinder iets waar je hart sneller van gaat kloppen.

De auto is voorzien van nieuwe banden (Goodyear HP Wrangler - all weather) en nieuwe akku. Verder is de onderhoudshistorie bekend (afgestempeld onderhoudsboekje). Verder heb ik de onderhoudshistorie van de afgelopen 50.000 kilometer ter inzage.

Zoals te zien op de foto's is de auto in een zeer goede staat.

De auto heb ik gebruikt als 2e auto naast een leaseauto (die ik alleen zakelijk reed). Auto is met name gebruikt voor weekenden en vakanties en staat gestald in de garage als hij niet gebruikt word. Als gevolg van wisseling van werkgever, waarbij ik de leaseauto moet inleveren, moet ik noodgedwongen op zoek naar een diesel om mijn woon-werk kilometers te gaan afleggen.

Kenmerken

  • Model: Grand Cherokee
  • Bouwjaar: 1998
  • Brandstof: Benzine
  • Kilometerstand: 185.000 km nap_logo_vink.gif
  • Kenteken: SBFL24
    Voor een uitgebreide beschrijving & foto's zie: http://link.marktplaats.nl/418747839
    Vraagprijs EUR 2.950,-

bewerkt door Berent
edit mp link weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...