Spring naar bijdragen

Vraagje over zijramen cherokee grijs kenteken


Recommended Posts

Hoi,

zoals enkele van jullie weten heb ik dus in Nederland een cherokee xj gekocht. Aangezien deze een grijs kenteken zijn de zijramen achteraan (deur+koffer) uit polyester. Nu wil ik deze terug vervangen door origineel glas, weet er iemand of dit kan? De polyester platen die er nu inzitten zijn met silicone gekit. Kan ik dit doorsnijden en dan door het deurpaneel los te halen verwijderen?

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by steven_cherokee@May 6 2005, 21:50

Hoi,

zoals enkele van jullie weten heb ik dus in Nederland een cherokee xj gekocht. Aangezien deze een grijs kenteken zijn de zijramen achteraan (deur+koffer) uit polyester. Nu wil ik deze terug vervangen door origineel glas, weet er iemand of dit kan? De polyester platen die er nu inzitten zijn met silicone gekit. Kan ik dit doorsnijden en dan door het deurpaneel los te halen verwijderen?

thanks

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil je je grijs kenteken behouden ?

Dan kunnen "ze" zien op je kenteken vanaf wanneer de auto is aangepast naar grijs en moet je voldoen aan de eisen op dat moment. Ik weet niet precies wanneer, maar ergens rond 1998 zijn de eisen strenger geworden. Je moet dan alles wat glas lijkt, weghalen, behalve een raampje rechts naast de achterbank.

Ik dacht ook dat het genoeg was een soort binnenkooi te maken, maar ik moest het glas ook weghalen. Hangt volgens mij ook van de keurend ambtenaar af.

in de achterdeuren li en rechts mag weer wel glas. Het hoge schot moet dan aansluiten op de B-stijl, het lage schot hoeft dat weer niet. Heerlijk die regeltjes blink.gif

Trouwens : heb je een hoog of een laag schot ? (wel of geen verhoogd dak ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...