Spring naar bijdragen

Slecht Remmen


de jeeper
 Share

Recommended Posts

van middag even een paar uurtjes touren met mijn yj ruik ik op eens een vreemde lucht werd later een soort brandt lucht op een gegeven moment slecht op/door trekken zag ik op een moment dat er blauwe rook onder me yj vandaan kwam ik eens goed kijken wat dat vandaan komt en toen zag ik het het kwam van mijn rechter voor wiel vandaan deze was niet aan te raken zo warm was het wiel je kon er een eitje op bakken wat kan het probleem zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rem loopt aan.

Boel los halen en schoonmaken.

Eventueel revisiesetje halen en alles gangbaar maken.

Remmen niet schoon gemaakt na het laatse evenement ?

ja wel alles schoon gemaakt na het evenement in spaarnwoude zelf,s achter remmen zijn schoon gemaakt

deze moeten wel vervangen worden daar ik al onderdelen gekocht voor de achter as deze zijn nog wel trommelremmen

maar als deze zijn versleten dan gaan er achter ook schijven op maar ik zal er nog eens goed naar kijken morgen

heb de hele middag de tijd daar voor heb een vrije dag morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Utah :lol:

Schoonmaken duss..... wielen eraf en schoongespoten ?

Kijk dan ook of de zuigers gangbaar zijn.

Je hebt nu wel kans dat je schijven ook "krom" zijn.

Dus als je straks trillingen hebt bij het remmen, weet je hoe het komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Utah :lol:

Schoonmaken duss..... wielen eraf en schoongespoten ?

Kijk dan ook of de zuigers gangbaar zijn.

Je hebt nu wel kans dat je schijven ook "krom" zijn.

Dus als je straks trillingen hebt bij het remmen, weet je hoe het komt.

hallo ejg ik voel geen trilleningen bij het remmen toen ik van middag

terug reed richting huis heb ik zo rond de 60-km gereden en met het af

remmen voelde ik geen trillen van me remmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van middag me rechter even een proef ritje gemaakt om te kijken of de remmen nog bleef hangen dit was dus niet zou maar heb toch hetrechter voor wiel er af gehaalt om de remmen te bekijken waarom die bleef hangen heb de hele zooi los gehad en schoon geblazen met lucht pistool er kwam wel wat stof er uit maar geen exstreme dinge andere kant ook nog eens gedaan en de wielen weer terug geplaats weer een proef ritje van enkele km,s gemaakt bleekt het allemaal goed te werken ik hou dus weer een bom duiten in me zak B):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van middag even een proef ritje gemaakt om te kijken of de remmen nog bleef hangen dit was dus niet zou maar heb toch het rechter voor wiel er af gehaalt om de remmen te bekijken waarom die bleef hangen heb de hele zooi los gehad en schoon geblazen met lucht pistool er kwam wel wat stof er uit maar geen exstreme dinge andere kant ook nog eens gedaan en de wielen weer terug geplaats weer een proef ritje van enkele km,s gemaakt bleekt het allemaal goed te werken ik hou dus weer een bom duiten in me zak B):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...