Spring naar bijdragen

gekocht


kees
 Share

Recommended Posts

Het is zover, we hebben een cherokee gekocht. Het is een 4.0iSe geworden uit 1997, 130000 km's.

Zover ik het heb kunnen beoordelen technisch 100%. Hij was nog niet in showroomstaat gebracht. Kon dus de onderzijde van de auto goed beoordelen. Geen zooi aan de onderkant, zag er strak uit. Komen nieuwe voorbanden onder. We zijn der helemaal blij mee. Foto's volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

idd rijden en tanken, druk op het werk en te warm op zolder om achter de computer te gaan zitten.

De Cherokee gaat als de brandweer.

Een week geleden de LPG installatie erin laten zetten. Kom ik weer tot beschaafde bedragen bij de pomp.

Verbruik op gas valt me mee ongeveer 1 op 6.5. Moet vandeweek nog even terug, de gascomputer is nog niet helemaal goed aangesloten. Ik heb geen mogelijkheid tot het direct starten op gas. De comp moet nog aan de geschakelde + gekoppeld worden. Tevens wil ik het overschakelmoment laten wijzigen, het eerst stuk is de moter nog koud en is binnendoor (lage snelheid) dus rijdt ie op benzine tja.

Vandaag heb ik het bedieningspaneel van de kachel/airco vervangen door een ander exemplaar. De blower in de auto werkte alleen maar op de stand vent, bi-lev en heat. Op stand Bi-lev deed ie het trouwens niet altijd.

Ik had het vermoeden dat deze schakelaar intern kappot was(bleek idd het geval) De compressor en de ventilator onder de motorkap liepen wel mee in de airco standen. Het vervangen viel me niet tegen. Grootste probleem, de radio weer terug erin krijgen, niet zo heel veel ruimte. Tevens de gelegenheid aangegrepen om de telefoon mute van de carkit aan de radio te koppelen.

Daarna de oliedruk sensor nog vervangen, in alle gevallen was de oliedruk 3 bar, nu zit daar weer variatie in.

Al met al, al veel plezier gehad met die bak de afgelopen paar weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by kees@May 28 2005, 15:59

Het is zover, we hebben een cherokee gekocht. Het is een 4.0iSe geworden uit 1997, 130000 km's.

Zover ik het heb kunnen beoordelen technisch 100%. Hij was nog niet in showroomstaat gebracht. Kon dus de onderzijde van de auto goed beoordelen. Geen zooi aan de onderkant, zag er strak uit. Komen nieuwe voorbanden onder. We zijn der helemaal blij mee. Foto's volgen

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...