Spring naar bijdragen

Te Koop Cj7 Amc360 1984


Gast Iwan Overmars
 Share

Recommended Posts

Gast Iwan Overmars

Wegens beëindiging hobby / gebrek aan tijd bied ik mijn CJ7, uitvoering Laredo, te koop aan:

  • Bouwjaar 1984, dus wegenbelasting vrij, op geel kenteken
  • AMC 360 V8 op kenteken!
  • Trekgewicht geremd 2000kg op kenteken!
  • Tellerstand 54300 miles
  • APK tot juli 2012

  • Edelbrock carburateur 600cfm (met offroad upgrade), Edelbrock chromen luchtfilter en valve covers
  • HEI ontsteking van CRT Performance
  • Zware aluminium dynamobeugel voor hoge montage
  • 3 rijen radiateur met smalle lamellen, 1 jaar oud
  • Dubbele Flex-a-lite elektrische fans voor goede koeling (belangrijk voor 360V8!)
  • Krukaskeringen vernieuwd (geen lekkage meer)
  • Carterpan vernieuwd
  • Waterpomp vernieuwd
  • Startmotor vernieuwd

  • 4 bak handgeschakeld
  • 4 inch verhoogd (verenpakket trailmaster)
  • Rancho stuurdemper
  • Banden 33 x 12,5 x 15 inch
  • Velgen 10j x 15 (paar kleine plekjes waar chroom loslaat)
  • Chassis keihard, geen roest of andere schade
  • Carrosserie is gerestaureerd en 100% roestvrij, in juli 2011 geheel nieuw gespoten!! (door professioneel oldtimerrestauratie bedrijf)
  • Body is aan de gehele binnenzijde gecoat met polyurethaan coating (herculiner)
  • Alu traanplaat afwerking onder achterbank is voor de sier; als je het bankje eruit haalt kun de traanplaat er zo uitpakken
  • De remschijven en alle remblokken zijn vernieuwd (speed bleeders gemonteerd)

  • Alle scharnieren incl. bevestigers uitgevoerd in RVS
  • Spiegelarmen (breed!) incl. spiegels geheel in RVS
  • Achterlicht guards, tankopening en reservewiel stop geheel in RVS
  • Dashboard voorzien van RVS plaatje
  • Laredo uitvoering dus incl. klokje, toerenteller, stuurwiel en passagiershandgreep bekleed met leer
  • Alle meters in het dashboard werken
  • Bestop trailmax afsluitbare middenconsole
  • Bestop bikinitop (nieuw) in kleur spice
  • Bestop rollbar cover (nieuw) in kleur spice

Ik heb de jeep 4 jaar in bezit. Ik heb in deze jaren de jeep op zeer veel punten verbeterd en verfraaid. Let wel, deze jeep is geen geprepareerd terreinmonster (kan natuurlijk wel wat…….).

Ik heb er niet mee in het terrein gereden, maar meer gebruikt voor het relaxed cruisen.

Bij de jeep heb ik nog een zwarte/donkergrijze softtop (Bestop, verkeert niet meer in allerbeste staat) incl. alle hardware (niet gemonteerd want ik rij alleen met mooi weer).

De jeep staat altijd bij mij in de garage (droog en vorstvrij) en heb ik altijd uitstekend onderhouden (olie, smeerpunten, kruisjes etc.). Ieder jaar dan ook fluitend door de APK.

Deze jeep is betrouwbaar en staat klaar voor gebruik voor nog vele jaren rijplezier!

Ik zou graag willen dat de jeep weer bij een liefhebber terecht komt.

De jeep mag weg, maar moet niet weg: alleen serieuze gegadigden en biedingen alstublieft.

Vraagprijs: € 13.750,00.

Voor meer foto's: www.mijnalbum.nl/FotoDZGBOXJM-D.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Iwan Overmars

Wegens beëindiging hobby / gebrek aan tijd bied ik mijn CJ7, uitvoering Laredo, te koop aan:

  • Bouwjaar 1984, dus wegenbelasting vrij, op geel kenteken
  • AMC 360 V8 op kenteken!
  • Trekgewicht geremd 2000kg op kenteken!
  • Tellerstand 54300 miles
  • APK tot juli 2012

  • Edelbrock carburateur 600cfm (met offroad upgrade), Edelbrock chromen luchtfilter en valve covers
  • HEI ontsteking van CRT Performance
  • Zware aluminium dynamobeugel voor hoge montage
  • 3 rijen radiateur met smalle lamellen, 1 jaar oud
  • Dubbele Flex-a-lite elektrische fans voor goede koeling (belangrijk voor 360V8!)
  • Krukaskeringen vernieuwd (geen lekkage meer)
  • Carterpan vernieuwd
  • Waterpomp vernieuwd
  • Startmotor vernieuwd

  • 4 bak handgeschakeld
  • 4 inch verhoogd (verenpakket trailmaster)
  • Rancho stuurdemper
  • Banden 33 x 12,5 x 15 inch
  • Velgen 10j x 15 (paar kleine plekjes waar chroom loslaat)
  • Chassis keihard, geen roest of andere schade
  • Carrosserie is gerestaureerd en 100% roestvrij, in juli 2011 geheel nieuw gespoten!! (door professioneel oldtimerrestauratie bedrijf)
  • Body is aan de gehele binnenzijde gecoat met polyurethaan coating (herculiner)
  • Alu traanplaat afwerking onder achterbank is voor de sier; als je het bankje eruit haalt kun de traanplaat er zo uitpakken
  • De remschijven en alle remblokken zijn vernieuwd (speed bleeders gemonteerd)

  • Alle scharnieren incl. bevestigers uitgevoerd in RVS
  • Spiegelarmen (breed!) incl. spiegels geheel in RVS
  • Achterlicht guards, tankopening en reservewiel stop geheel in RVS
  • Dashboard voorzien van RVS plaatje
  • Laredo uitvoering dus incl. klokje, toerenteller, stuurwiel en passagiershandgreep bekleed met leer
  • Alle meters in het dashboard werken
  • Bestop trailmax afsluitbare middenconsole
  • Bestop bikinitop (nieuw) in kleur spice
  • Bestop rollbar cover (nieuw) in kleur spice

Ik heb de jeep 4 jaar in bezit. Ik heb in deze jaren de jeep op zeer veel punten verbeterd en verfraaid. Let wel, deze jeep is geen geprepareerd terreinmonster (kan natuurlijk wel wat…….).

Ik heb er niet mee in het terrein gereden, maar meer gebruikt voor het relaxed cruisen.

Bij de jeep heb ik nog een zwarte/donkergrijze softtop (Bestop, verkeert niet meer in allerbeste staat) incl. alle hardware (niet gemonteerd want ik rij alleen met mooi weer).

De jeep staat altijd bij mij in de garage (droog en vorstvrij) en heb ik altijd uitstekend onderhouden (olie, smeerpunten, kruisjes etc.). Ieder jaar dan ook fluitend door de APK.

Deze jeep is betrouwbaar en staat klaar voor gebruik voor nog vele jaren rijplezier!

Ik zou graag willen dat de jeep weer bij een liefhebber terecht komt.

De jeep mag weg, maar moet niet weg: alleen serieuze gegadigden en biedingen alstublieft.

Vraagprijs: € 13.750,00.

Voor meer foto's: Sorry, hierbij de juiste link www.mijnalbum.nl/Album=3IX3O3JS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...