Spring naar bijdragen

Velgen + Banden


rob schulze
 Share

Recommended Posts

Het heeft even geduurd maar nu staat mijn Grand Wagoneer weer op de originele velgen :D .

Vandaar dit aanbod:

4 x velg (PCW) en banden (BF Goodrich All-Terrain T/A 32x11.50 R 15 LT)

De velgen zijn in perfecte staat. Banden met plm. 13 mm.profiel. Dus alles bijna nieuw! Voor dit fraais vraag ik Eur. 750,= Te duur? Doe een serieus bod. :thumbsup: mp.pages.vip.infectTabs($('vipTabs'), $('vipTabResult'), function(){$('vipActionsBlockPrint').onclick(); return false;} );

post-6213-0-39531200-1314812623_thumb.jp

post-6213-0-37360800-1314812633_thumb.jp

post-6213-0-22307700-1314812644_thumb.jp

post-6213-0-86830800-1314812659_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben wel op zoek naar dat soort banden, maar eigenlijk niet naar zo'n velg. Verkoop je de banden ook los, en zo niet wat zijn de maten van de velg ( et en breedte inch).

Mvg Robert.

Dag "spijlbusje",

Helaas, ik verkoop het spul niet los. Overigens geen idee wat "et en breedte inch" van deze velgen is. Ik zou zeggen: kom eens passen: Beverwijk is niet zo ver van Anna Paulowna, toch?

Groeten,

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag "spijlbusje",

Helaas, ik verkoop het spul niet los. Overigens geen idee wat "et en breedte inch" van deze velgen is. Ik zou zeggen: kom eens passen: Beverwijk is niet zo ver van Anna Paulowna, toch?

Groeten,

Rob.

Rob, in de binnenzijde van de velg staan de maten bv: 8jx15 et 10.

Dit zou ik wel willen weten. Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar banden en niet velgen tenzij het de goede maten zijn voor onder de cherokee, en alleen nieuwe banden kost me minder.

Ik hoor van je.

Gr Robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob, in de binnenzijde van de velg staan de maten bv: 8jx15 et 10.

Dit zou ik wel willen weten. Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar banden en niet velgen tenzij het de goede maten zijn voor onder de cherokee, en alleen nieuwe banden kost me minder.

Ik hoor van je.

Gr Robert.

Dag Robert,

Aan de binnenkant van de velgen staat : 10x15 JJ. Dat is waarschijnlijk wat je bedoelt?

Groeten,

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...