Spring naar bijdragen

Op zoek naar roadbooks


Dennisr
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Wij willen een keer een weekend of een dag hier in België gaan terreinrijden.

En dan bedoel ik niet op een afgezet terrein, maar echt de natuur in(althans zoveel mogelijk). Ik ga ervan uit dat België meer mogelijkheden bied dan Nederland, maar mocht ik mij daarin vergissen hoor ik het wel.

We kunnen dit doen d.m.v georganiseerde ritten, maar meestal past dit niet in onze agenda. Daarom wil ik vragen of er onder jullie personen zijn die in het bezit zijn van oude roadbooks, of misschien een uitgewezen plek weten om dit uit te voeren.. De roadbooks hoeven niet volledig correct te zijn, want we zijn in bezit van GPS.

Als iemand ons hiermee kan helpen, zouden wij dat zeer op prijs stellen.

Vriendelijk bedankt,

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MudMiep@Jun 7 2005, 22:53

Idd Bumper op de kaart staan zwarte onderbroken strepen.......

die moet je hebben wink.gif <div align="right">

Let wel goed op...."wildrijden" wordt in Belgie door de overheid nog minder op prijs gesteld als in Nederland. (Lees: straffen zijn niet mals)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JeePee@Jun 7 2005, 22:56

Let wel goed op...."wildrijden" wordt in Belgie door de overheid nog minder op prijs gesteld als in Nederland. (Lees: straffen zijn niet mals)

<div align="right">

Aha bedankt voor de tip... daar zal ik eens naar gaan kijken dan...

Goede tip idd ook om landkaarten van de omgeving te gebruiken.

Maar mocht er toch nog iemand in het bezit zijn van een roadbook hoor ik het graag.

Thanks

PS. zeg bumper ik zag in een andere post staan dat jij mooi routes zou hebben van het "tiepke bolleke pieltje"... Zou je maar eens iet over kunnen vertellen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indien je aankomend weekend tijd hebt, zou ik toch even kijken bij het evenement in Belgie, zoals het beschreven staat op de site van Jeep Cleb Nederland.

Deze route is nu precies datgene wat je bedoeld.

In belgie mag inderdaad niet in de bossen gereden worden. (lees: als er aan beide zijden van de weg bomen staan) Boete kan zijn: in beslag name van de Auto.

Op veldwegen, tussen weide-veld & akkers mag dit weer wel.

Staan er aan 1 kant van de weg bomen, is het aantal rijen bomen weer bepalend of dit wordt beschouwd als een bos.

bv: bij 2 bomen rijen mag het weer wel, bij meerdere rijen wordt deze beoordeling moeilijker en zul je, als je wordt aangehouden, goed moeten kunnen praten om eventueel onder een bekeuring uit te kunnen komen!!

Staan er verbodsborden aan het begin van de weg, dan is het risico deze te negeren te groot.

De route van aankomend weekend is een mix van al deze regels en geeft teven een goede indruk wat wel en wat ook niet mag.

Dor gebruik te maken van een goede (staf)kaart (bv: 1 : 50.000) is het inderdaad mogelijk om zelf een leuke route te vinden. Keuze genoeg!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Comanche@Jun 8 2005, 05:46

Indien je aankomend weekend tijd hebt, zou ik toch even kijken bij het evenement in Belgie, zoals het beschreven staat op de site van Jeep Cleb Nederland.

Deze route is nu precies datgene wat je bedoeld.

<div align="right">

Ik zou wel willen komen maar heb helaas geen tijd..

Ik begrijp dat het een druk evenement zal worden, misschien dat iemand een roadbook over kan houden rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...