Spring naar bijdragen

Jeep Wagoneer 1978


Jesper
 Share

Recommended Posts

Goedendag! Ik bied bij deze mijn Jeep Wagoneer uit 1978 aan. Heb de auto in augustus van een collega gekocht, en tot de dag van vandaag met plezier in gereden. Reden van deze toch wat snelle verkoop is dat ik ga verhuizen en het geld goed kan gebruiken voor meubels enz.

Dan over de auto zelf;

- Auto is 3 jaar geleden volledig kaal gemaakt (zie foto) en professioneel overgespoten. Zit dus erg strak in de lak.

- 100 liter IMPCO gas onderbouw, geïnstalleerd in 2009. De auto rijdt dus nog niet lang op gas (dus heeft ook niet bijhorende slijtage in de kop)

- Heb zelf de portieren aan de binnenkant geschuurd en met 2k lak overgeschilderd. Dus binnen en buiten ziet er nu perfect uit!

- Onderkant gewoon hard, geen rare plekken oid.

- Motorisch prima, start koud direct op gas. Overdrive werkt. Schakelt soepel.

Als je geïnteresseerd bent, stuur even een email of bel me. Ik zit voor mijn werk vaak in het buitenland, dus als ik de telefoon niet op neem is dat daarom. Email lees ik dagelijks.

Bezichtigen kan ik Amsterdam, maar ik ben ook vaak in Amersfoort dus dat is ook een optie.

Taxatierapport van april 2011 is aanwezig, taxatiewaarde 13.000 euro.

Verder heeft de auto APK tot februari 2013.

Vraagprijs 11.000 euro

Hieronder de foto's:

zij.jpg

voor.jpg

Untitled3.jpg

DSC_1230.jpg

achter.jpg

Groeten,

Jesper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...