Spring naar bijdragen

Ballmount + Ball.


rob schulze
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben voor mijn Grand Wagoneer al tijden op zoek naar een (amerikaanse) trekhaak. Niet aan te komen dus.( wel in Canada, maar die verzenden niet naar Europa....) En een "europese" is al helemaal geen optie.

Vandaar dat ik er over denk om er zelf maar een te gaan maken. Daarvoor ben ik op zoek naar een zgn. ballmount en bijbehorende ball. De zgn. "receiving hitch" ga ik dus zelf maar proberen in elkaar knutselen.

Heeft iemand toevallig nog zo'n ballmount + ball liggen?

Robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik ben voor mijn Grand Wagoneer al tijden op zoek naar een (amerikaanse) trekhaak. Niet aan te komen dus.( wel in Canada, maar die verzenden niet naar Europa....) En een "europese" is al helemaal geen optie.

Vandaar dat ik er over denk om er zelf maar een te gaan maken. Daarvoor ben ik op zoek naar een zgn. ballmount en bijbehorende ball. De zgn. "receiving hitch" ga ik dus zelf maar proberen in elkaar knutselen.

Heeft iemand toevallig nog zo'n ballmount + ball liggen?

Robert.

Bedoel je dit?

http://www.bjsoffroad.com/prod-1098.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Pullie,

Ik had gekeken bij Rockauto.com en Team Grand Wagoneer, maar niet bij bjs :frusty: . Ik ben trouwens wel benieuwd naar de verzendkosten! Daar zal ik eens een mailtje aan wagen.

Groeten,

Robert.

Als je naar ifsja.org gaat, daar ook registreerd, wat posten en dan kun je ook korting krijgen bij bj offroad.

Hele goede ervaringen mee, accepteren paypall, online verzendkosten bekijken en als het nodig is kunnen ze ook onderdelen bestellen en meezenden die ze normaal niet in het assortiment hebben. Dan hoef je niet bij meerdere bedrijven te bestellen en verstren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zijn goed zelf te maken hoor met die ene die Ab aangeeft met zijn link. Deze zijn ook gewoon verkrijgbaar in de automaterialenzaak.

Ik heb die ook zelf gemaakt en tot nu toe geen problemen met gehad ,ook heb ik er een hitch bij gekocht met zo`n harpsluiting zodat ik gelijk een sleepoog had aan de achterkant.

Er zit op de mijne een keurings certificaat van 1200 kg maar denk dat je die ook wel zwaarder hebt.

Ik weet niet hoe het aan de achterkant van jouw wagoneer eruit ziet en of je een fatsoenlijke balk hebt waar je aan kan lassen e.d.

succes :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je wilt kan ook wel wat tekeningen en maten van mijn trekhaak doorgeven, is een duitse met 2500kg op kenteken

Bedankt voor je aanbod. Misschien wel handig om dat te hebben voor het geval ik geen "echte" kan vinden. Dan is het "verbouwen" van de "TJ-haak" van Real Strangler wellicht een optie. Alleen denk ik dat die wat te licht is qua trekvermogen. Maar dat zoek ik dan wel weer uit. Eerst maar eens afwachten wat Bjs-offroad voor verzendkosten in rekening gaat brengen ( ik denk dat ik daar een bankoverval voor moet plegen...... :D )

Alvast bedankt voor de gegevens.

Robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BJS-Offroad neemt niet de moeite om te reageren op mijn verzoek om informatie. (wat mij betreft steken ze hem dan maar ergens in waar de zon niet schijnt..... :rolleyes: )

Helaas hebben Team Grand Wagoneer en Rockauto geen trekhaak ( "receiving hitch") in het assortiment, dus wordt het knutselen.... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...