Spring naar bijdragen

Grand Cherokee Wj Bj 2000


yabba
 Share

Recommended Posts

wagen heeft 185.000 km, limited versie, dus met alle opties , 4.7 V8 , staat op belgisch kenteken, lichte vrachtwagen (alle zetels erbij) , zwart metallic met beige leder. Alles werkt en is steeds dealeronderhouden met off onderhoudsboekje. Pas nog zelf de voor- en achterasolie en additief vervangen, en meteen getest met ritje 2000km heen en terug naar de wintersport. Minpunten : de afdekrubbertjes buitenkant onder de zijramen vertonen de bekende bobbeltjes, sinds 2 weken is de zetelverwarming aan de bestuurderskant stuk (heeft altijd gewerkt maar nu lijkt er iets mis met de schakelaar, enkel lampje van high brandt nog...), en de rechterspiegel tikt bij het electrisch inklappen en moet met de hand geholpen worden.

Staan nu zgan winterbanden op, maar de (goede) zomerbanden heb ik er ook nog bij. trekhaak afneembaar staat er ook op, maar is enkel gebruikt om de andere parkeerders af te weren :)

Gaat weg wegens plannen om terug te gaan studeren ;) (jaja, op mijn leeftijd!)

Foto's volgen nog.

Prijs: 5500

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens hetgeen ik kan uitrekenen, denk ik dat er geen BPM meer van toepassing is ? ben er niet zeker van , heb gewoon onderstaande site ingevuld...

Invoeren zal niet veel kosten behalve de kosten voor RDW enzo?

Jeep Grand Cherokee 4.7i V8 Limited (2000)

5 deuren - 4 versn., automaat

datum 1e toelating1 (DD-MM-JJJJ) datum aangifte (DD-MM-JJJJ) prijs brutonetto brandstof benzinedieselLPGaardgas roetfilter hybride2neeja energielabel2ABC of n.v.t.DEFG CO2-uitstoot3 g/km

Bereken

BPM berekening 2000

catalogusprijs (netto)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...