Spring naar bijdragen

Ombouw Van 2.5 L Naar 4.0 L


Bleek
 Share

Recommended Posts

Het dunne staalkabeltje zeg maar, je ziet hier op de eerste foto het kabeltje links zit en op de tweede foto zit hij rechts of zie ik dat helemaal verkeerd?

Ik zou me namelijk meer niet kunnen bedenken wat er anders fout kan zitten bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag eindelijk de eerste meters gereden en hij voelde goed aan voor zoverre ik dat nu kan zeggen want het was maar een rondje rond de boerderij.

Foto-WU7QS8FE-D.jpg

Problemen met de remmen lijken verholpen te zijn maar wie weet moet ik ze nog eens ontluchten.

Het schakelprobleem is ook opgelost door hem een paar keer te starten in de versnelling en nu schakeld hij gewoon goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je

Ik ben er nog niet helemaal natuurlijk er zijn nog steeds wat metertjes die niet werken en een toeren teller.

En ik heb de 4wd ook nog niet uitgeprobeerd maar dat is voor morgen denk ik aangezien ik vanavond visite krijg in de schuur van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruimte genoeg heb je wel gezien :whistle: Maar het was gezellig en ik hoop dat je er wat aan hebt zodat je weg kunt dit weekend.

Vandaag een test rit gemaakt en moet zeggen dat hij goed loopt en heerlijk doortrekt zonder bijkomende trillingen e.d ook niet wanneer er hard geremd moet worden (deze moeten nog wel bijgesteld worden).

Ook de 4wd getest en deze werkt ook zeker naar behoren hij schakeld lekker soepel en loopt mooi.

Ik had echter geen km teller dus dat zal wel iets te maken hebben met dat het een mechanische was en nu een elketrische dus misschien toch de klokken overzetten.

En bij het afremmen en terug schakelen en als je dan wat lang je koppeling ingetrapt houd dan valt hij stil dus dat is iets nieuwes want in die zwarte deed hij dat niet.

Dus alles op een rijtje gezet.

- Remmen verder afstellen

- toerenteller doet het niet

- km teller doet het niet

- temperatuur meter slaat vol uit

-oliedruk meter slaat vol uit

- Kachel aanjager deed het niet

- geen indicatielampje wanneer de 4wd word ingeschakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nou morgen mag ik naar het rdw om een motortype keuring dus ben benieuwd.

Voor sommige zal dit raar klinken omdat ik een kenteken in bezit heb van een 4.0 natuurlijk maar ik ga voor die +/- 53 euro geen risico lopen. Dus de witte krijgt gewoon 4.0 op zijn papieren staan. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...