Spring naar bijdragen

Vakantie bestemmingen...


87wrangler
 Share

Waar ga jij dit jaar op vakantie?  

  1. 1. Waar ga jij dit jaar op vakantie?

    • - Nederland
    • - Duitsland
      0
    • - Frankrijk
      0
    • - België
      0
    • - Italië
    • - Spanje
    • - Griekenland
    • - Elders in Europa
    • - Elders in de wereld
    • - Rundumshaus ( lekker thuis dus.. ;) )


Recommended Posts

Eens kijken waaren hoe de Jeepers allemaal vakantie vieren...

Natuurlijk graag een motivatie, linkje naar de accomodatie, met welk vervoermiddel en meer van dat soort "nuttige" informatie... tongue.gif

Oja....

Denk eraan dat dit forum openbaar is! blink.gif Je weet nooit of er mensen ( natuurlijk geen forummers rolleyes.gif ) met slechte bedoelingen meelezen... Wees dus terughoudend met het geven van vertrekdatums e.d.!

Allereert ikzelf natuurlijk:

Ik ga met m'n gezinnetje naar Camping 't Klumpke in Neede. Ik blijf dus dicht bij huis...

Lekker de sleurhut achter de Astra, uurtje rijden en VAKANTIE!!!

De Jeep gaat ook mee, lekker om bij mooi weer een stukje open te rijden!

Overigens hebben we verleden jaar de vakantie op dezelfde camping doorgebracht, dat is zo goed bevallen dat we dit jaar dus weer gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dit jaar helaas niet meer. De bedoeling was om 2 weken naar Noorwegen te gaan en daar vooral de natuurparken in te gaan en te zomerskien.

Jaimy heeft pas een nieuwe baan gekregen, waar het niet mogelijk was om meteen in de zomer 2 weken weg te gaan. Noorwegen word dus een jaartje opgeschoven.

De bedoeling was om met m'n vaders auto (astra) tegaan, maar nu volgend jaar misschien wel met de jeep. even doorsparen.

Wel ga ik nog wat weekendjes weg, heb nog 2 meerdaagse toernooien, ga volgende week een weekendje mountainbiken en gewoon lekker wat daagjes weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vakantie??? welke vakantie. omdat ik net afgelopen week begonnen ben met mijn nieuwe baan zit het er helaas niet in dit jaar. maar ik ben van plan om zo rond mei weer een tour door de states te gaan doen, even langs de familie en kennissen die ik tijdens mijn verblijf daar heb leren kennen.... nu nog een autoverhuurder vinden die een leuke TJ hebben biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Jul 10 2005, 00:09

Nederland: Jeepcamp natuurlijk smile.gif

Frankrijk: Al een weekje geweest in gezelschap van een hoop prettig gestoorde vrienden

België: Als 't aan mij ligt gaan we nog een weekendje Bilstainen dit jaar

<div align="right">

Idem. biggrin.gif

Deze zomer iig niks, hopelijk in november nog ergens heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...