Spring naar bijdragen

help help


Recommended Posts

hoi allemaal ik ben nieuw hier en heb een vraag aan de gene die mij ermee kan helpen ik heb een jeep cherokee bj.1990 en daar is het volgende mee als hij lekker in de zon staat of ik zet 3 min. mijn verwarming aan dan stoppen de knipperlichten ermee de klok de ruitenwissers de radio eigelijk een beetje alles wat met stroom te maken heeft alleen mijn verlichting niet WIE KAN MIJ ERMEE HELPEN . Er zijn geen zekeringen stuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf de accu loopt een dikke plus naar het startrelais op je schutbord, vandaar uit lopen er een aantal draden de auto in, waaronder een hoofdkabel via welke bijna de gehele auto gevoed wordt, behalve.... idd: De verlichting/alarmlichten en de fan. Kijk eens of alles daar goed vast zit.... ( wel eenst even de - van de accu losnemen, sluiting wil je daar niet maken... no.gif

En anders zul je moeten gaan meten, spanning op de zekeringen tegen massa bijvoorbeeld....

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet jullie bedanken voor de paar goede tips ik ben de draden gaan volgen van af de accu naar binnen en kwam daar een paar draden tegen die bloot lagen heb die met een beetje tape bewerkt en nu werkt alles weer goed in de auto probleem uit de wereld mijn dank is zeer groot

groete eddy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...