Spring naar bijdragen

Rollbar YJ


ninja
 Share

Recommended Posts

Heren jeepers, ik heb op mijn YJ ( 94 ) een rollbar met hoeken achterop, vier gordels en zwarte bekleding, ( de z.g.n. familyrollbar ) en wil deze ruilen met een rollbar met schuine achterpoten en zwarte bekleding ( eventueel grijs ). Mocht er iemand geintresseerd zijn hoor ik het wel. grt. Frans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de aanbieding dez maar een beige rollbar op een zwarte wrangler met grijze bekleding daar hoef ik thuis niet mee aan te komen. Ik wacht nog wel even op andere jeepers. ( anders gaan we slijpen en naaien ) grt. Frans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ninja@Jul 17 2005, 22:57

Bedankt voor de aanbieding dez maar een beige rollbar op een zwarte wrangler met grijze bekleding daar hoef ik thuis niet mee aan te komen. Ik wacht nog wel even op andere jeepers. ( anders gaan we slijpen en naaien ) grt. Frans

<div align="right">

ach vond beige wel een lief kleurtje voor jou

Maar de gehele sportbar in nieuwe jas in zwart kost je eur 100 Besttop of VDP wink.gif

en daar kun je niet tegen naaien en knippen en lassen huh.gifhuh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Hoi ninja,

Dat van die family rollbar is dat nog aktueel?? (ja ik weet het tis een jaar geleden, maar ben pas sinds kort jeep eigenaar).

Ik heb een YJ met een sports/schuine rollbar een zwart frame met grijze bekleding), en ben op zoek naar een family rollbar.

Laat even iets weten aub

met vriendelijke groet Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...