Spring naar bijdragen

Visa


Peter
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik bestel nu regelmatig onderdelen bij 4WD.

Kreeg echter vanmiddag de rekening van Visa thuis waarop ook nog eens 1050 dollar via Ebay was afgeboekt ohmy.gif . Zijn er meer die dit al meegemaakt hebben of ben ik de enige. Ik heb Visa gebeld en zij deden niet echt moeilijk, moet de oude kaart in stukken knippen en opsturen en krijg een nieuwe. Maar ik heb een beetje twijfels over de veiligheid van Visa sad.gif .

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Amerika schijnen zo een 60.000 credit dard nummers met verloop datum "op straat" te zijn gekomen, waarna er een poos problemen zijn geweest met foute afschrijvingen. Ik heb dagelijks met cc betalingen te maken en de problemen waren ook bij gasten merkbaar. Of het nou percé aan VISA of MC gelegen heeft, betwijfel ik. Waarschijnlijkr is het probleem te 8terhalen bij de tussen organisaties zoals PAYPAL etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Jul 27 2005, 17:53

Nog nooit gehad, maar daarentegen betaal ik met Mastercard.

Mag ik zo brutaal zijn te vragen of je die $ 1050 terug hebt gehad / weet wie het afgeboekt heeft?

<div align="right">

Dat mag,is een afboeking van Ebay weet verder niets,heb nog niets betaald en hoef die 1050 dollar ook niet te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ghostrider@Jul 30 2005, 22:36

Ik krijg het niet over mijn hart om mijn gegevens door te geven voor betalingen waar dan ook met Visa of MC. Ben misschien wat paranoid, maar ik lees te vaak dat er gegevens op straat komen, en dan ben ik gelijk weer genezen.

<div align="right">

Niet echt nodig, die paranoia. Zoals je al zag hoef je de aankoop van de nepkaart niet te betalen. Het risico is -naast het minime risico voor jou- voor de creditcard maatschappij en gedeeltelijk voor de onderneming die de kaart accepteerd.

Je mist een hoop gemak.

ieder zijn keus natuurlijk. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...