Spring naar bijdragen

Steek iemand een veer in z'n r**t


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Wat is de bedoeling:

Je hebt vast wel iemand die je ergens enorm mee heeft geholpen of bijgestaan. In dit topic kun je hem of haar nog eens in het "openbaar" bedanken of een compliment maken!

Dus ben je bij het trouwen erg geholpen door de ambtenaar v.d. burgelijke stand, of bij het scheiden door Mr Moszkowicz gematst? Wil je de Heer complimeteren voor het helpen scheppen van je Jeep of je schoonmoeder bedanken voor het uitbesteden van haar zoon/dochter? Bedenk het maar! Alles mag, zolang het maar serieus is!

Het is ook niet de bedoeling dat er reply's op de bedankjes/complimenten gepost worden. Gewoon een veer in iemands r**t, verder niets....

Kom maar op met die veren!!! biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Sep 3 2005, 17:59

ik heb wat gevogelte kaal geplukt en wil graag alle actieve forum leden een veer in de kont steken en de admins en mods een dubbele.

dit alles voor alle hulp met mijn projecten en de leuke feedback!!

<div align="right">

Vind ik ook hierzo wink.gif

Gaat prima met jullie Forum , heb er al veel naar doorverwezen en die zijn daar ook dankbaar voor, ga zo door wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Sep 17 2005, 23:40

AUW!!!!! mad.gif

Thnx wink.gif Jij krijgt van mij een Ori strut in je * man.

<div align="right">

@ 87

En dit is niet Oftopic ,vriendje ZEKER, dacht dat ze daar hier NIET aan deden

Heb daar een rare gedachte over , misschien blijft het niet bij veren ???????????? dry.gifdry.gif

* edit:

Zoals je ziet: Geen vriendjes, maar een serieus bedoeld topic... Dus ook deze is off topic! ( text laten staan om dat aan te tonen!) wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Sep 18 2005, 09:59

@ 87

En dit is niet Oftopic ,vriendje ZEKER, dacht dat ze daar hier NIET aan deden

Heb daar een rare gedachte over , misschien blijft het niet bij veren ???????????? dry.gif   dry.gif <div align="right">

Jouw gedachten zijn de jouwe... die hoef je niet te verantwoorden hoor. wink.gif

edit:

ZUCHT.... off topic... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...