Spring naar bijdragen

3.8 6Lijn Motor Met T14 Bak En Dana20 Tussenbak Te Koop.


throttle happy
 Share

Recommended Posts

ik heb de motor met bak en tussenbak uit de CJ6 gehaald.

Word vervangen door een turbodiesel :is een ander onderdeel van mijn hobby's :o)

Ik bied daarom mijne 3.8 motor met spagetti uitlaat,clifford inlaatspruitstuk en dubbele webercarburator met K&N filter.

ontstekingskaarsen,kabels,rotor,verdeler,module zijn ongeveer 300km geleden allemaal vernieuwd.startmotor is gereinigd en nagekeken.

de dubbele webercarburator  heeft mij verbaast dat die zo goed terreinvaardig is.heb bij de laatste schoonmaakbeurt wel de acceleratie-toevoerbuisje gebroken maar een noodherstelling heeft het voorlopig goed gehouden.dit zou het beste wel vervangen worden in de toekomst.Ook heb ik er een clifford injectiesysteem bij met een 2 de systeem reserve:heb deze nooit zelf gemonteerd gehad omdat de weber goed genoeg zijn werk deed en ik allergie's ben voor electronise  systemen :o)

De versnellingsbak en tussenbak hebben altijd goed gewerkt/schakelen probleemloos .Alleen rammelt dat ding te fel naar mijn goesting.(ben andere versnellingsbakken gewoon)Mischien  is dat normaal want heb het deksel van de bak gehaald en alles ziet er heel proper en op het eerste zicht geen abnormale spelingen...

vraagprijs voor alles: 650 euro.

Vriendelijke groeten:Danny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefst had ik alles ineens verkocht om plaats te maken :o) maarja...

Die injectie komt van een 4.2 motor af. Heb er geen probleem mee die appart te verkopen.

Die gast wat de T 14 bak zoekt heeft op dit forum ook een topic.hij zoekt een gereviceerde of 100% goede bak.aangezien ik geen referentie heb met andere T14 bakken kan ik niet verzekeren of mijne bak 100% goed is..ik woon te Zutendaal Belgie.vraag 200

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraag over de versnellingsbak en Motor.

 

volgens je omschrijving zit hij achter een 6 cilinder 3.8,  is dat type 232, want als het een ander type is, dan kan er verschil zitten in de ingaande as.

 

kan je aangeven welke motor het is. 

 

gr JOS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb gisteren de bak nog eens bekeken en het 'gerammel' wat ik ervaar kon wel eens normaal zijn als ik het vergelijk met de modernere versnellingsbakken wat ik telkens gebruik.

had bij het uit de wagen halen het deksel van de hoofdbak afgehaalt en alles zag er op het zicht normaal en onbeschadigd uit. de achteruitgang van de tussenbak heeft geen speling en de voor-uitgang wel een beetje maar bijde uitgangen zijn lekvrij. je kan alles met de hand rond draaien zonder gekke dingen te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...