Spring naar bijdragen

Jeep Wrangler Tj 1999 4.0


PepijnS
 Share

Recommended Posts

Wegenbelasting voor 2 Jeeps wordt me iets teveel van het goede, De XJ hou ik voor dagelijks & winter dus de TJ moet plaats maken voor iets dat wegenbelastingvrij is in de vorm van een CJ of Nekaf :-)

 

Dus te koop:

 

Jeep Wrangler TJ 4.0 1999  (km-stand kijk ik vanavond even na, uit m'n hoofd nu iets van 180.000)

28-NP-XV

 

33/12.5/15 BF goodrich Mud

4:10 assen

Offrotech vacuum locker achter, Ausie locker voor.

Quickdisconnets voor, 3 link achteras, 4,5 inch verhoging.

Tom Woods aandrijfas achter

SYE

 

Veel vervangen en vernieuwd in de afgelopen 2 jaar en sindsdien slechts om en nabij de 6000 kilometer gereden. Remklauwen voor, schijven voor, Goodrich remslangen, wiellagers voor, alle stuurkogels en fuseekogels, verstelbare trackbar, heavy duty tierod, stuurdemper, draagarmen, redtop accu, nieuwe remtrommels en revisieset inclusief remcilinders achter. Begin mei dit jaar nog nieuwe veren voor + achter, nieuwe schokdempers achter en nieuwe onderste draagarmen voor + achteras. Alle vloeistoffen vervangen.

Is gebruikt in het terrein en heeft dus wat gebruiks sporen.

 

Halve deuren + softtop. De softtop is niet top meer, zit een scheurtje in aan de bovenrand bij de passagiers deur. Softtop komt van een Jeep die altijd in Spanje in de volle zon heeft gestaan, dus het plastic van de ruiten is verhard met de tijd, wel helemaal waterdicht. Ritsen en dergelijke in goede staat en soepel werkend.

 

Enige minpunt, er zit maar 1 sleutel met code bij, wel een reserve voor deursloten.

 

Apache 13000LBS lier bedienbaar vanaf dashboard

 

Nato trekhaak

 

Vraagprijs:

10.500 euro

 

9800 euro zonder de lier

 

Zet er vanavond nog wat foto's bij.

 

Staat in de omgeving Tilburg

 

vragen: pa.schreurs@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...