Spring naar bijdragen

Zinloos geweld.....


Mav
 Share

Recommended Posts

Kom je na een avond werken rond half 10 in de parkeergarage waar je dagelijks braaf 5 euro's betaald om je auto neer te mogen zetten tref je je auto aan met 1 ruit minder dan waarmee je hem hebt achter gelaten.

Voorportierruit bestuurderszijde ligt compleet door het interieur van de auto verspreid... Kud! Eerste gedachte is dat er wat weg moet zijn maar nee:

- Radio, onaangetast

- Bluetooth carkit, zit er nog

- Handschoenenvakje waar cd's en papieren liggen, zijn ze niet eens in geweest

- Achterbank met allerlei spul ligt nog onaangeroerd zoals het achtergelaten was

- Zelfs de airbag zit er nog in...

Overige schade aan deuren e.d. blijkt er ook niet te zijn (goddank) maar wel een enorme zooi glas in de auto.

Resumé overflakkee:

- 1 uur en 15 minuten bezig geweest om de zooi eruit te scheppen/zuigen/pulken dus pas om 23:30 thuis.

- 5 euro per dag betalen met het idee dat je auto er dan ook wel enigszins veilig staat (illusie armer)

- Quote beheerder parkeergarage:

Tja lullig voor je, nee we mogen niet filmen daar ivm met de privacywetgeving, ja inderdaad bij de betaalautomaten hangen wel camera's (jaja als 't geld maar wel veilig binnenkomt)

- Quote politie
Nee meneer, hier komen wij niet voor langs, u kunt aangifte doen via internet

Ik: Dus ík moet de moeite nemen om aangifte te gaan doen voor jullie zodat jullie zogenaamd de criminaliteit in kaart kunnen brengen?

Zij: Inderdaad dat zouden wij zeer op prijs stellen

Ik: Stop die aangifte maar daar waar het daglicht niet komen kan........ tuuut...... tuuut..

Wie kan mij nou eens uitleggen wat de zin hier van is........ cry.gif

glaszooi.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lullig man kan me voorstellen dat je er ziek van bent

Bij Utah hadden ze de radio er uitgesloopt dat was niet zo erg maar gelijk dashboard naar zn malle moer.

Maar bij jou niks weg Kan ie niet gesprongen zijn omdat er op de een of andere manier druk op stond

Is mij nl wel eens over komen geen steen ruit spontaan gekanld omdat ie te srak zat ??

Of lag het projectiel in de auto ??? ph34r.gifph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Sep 30 2005, 17:46

Mooi klote Mav.

Je zou bijna twijfelen wat je kwader maakt.

Het feit dat ruit er uit lag om niks of die reactie van de politie. frusty.gif <div align="right">

't laatste, ik snap wel dat ze niet voor ieder wissewasje kunnen komen maar breng het dan ff op een andere manier wink.gif

voor de beheerder geldt hetzelfde.... tongue.gif

Ach 't is gebeurt, heb een nieuw ruitje en de auto is weer eens grondig gezogen van binnen..... Zoals een, in mijn ogen op filosofisch gebied, ietwat overschat persoon ooit eens zei: "Ieder nadeel heb z'n voordeel "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

g*dverdeg*dever, Mav! mad.gif

En idd... de reacties van de beheerders en Politie zijn helemaal zot!!

Overigens.... Beelden maken in een parkeergarage mag wel degelijk! Mits je het maar kenbaar maakt! Dus dat het niet mag ivm privacy, is klinklare bullshit! Feitelijk is de beheerder zelfs gedeeltelijk aansprakelijk, als hij je laat betalen voor het parkeren..... Maar voordat je er geld van hebt (rechtzaak enzo...) is het duurder dan zelf dat ruitje betalen.... sad.gif

Gelukkig was er verder niets weg, zodat je er met de reparatie aan de Alfa vanaf bent...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Sep 30 2005, 17:55

Ach 't is gebeurt, heb een nieuw ruitje en de auto is weer eens grondig gezogen van binnen..... Zoals een, in mijn ogen op filosofisch gebied, ietwat overschat persoon ooit eens zei: "Ieder nadeel heb z'n voordeel "

<div align="right">

De buitenkant niet vergeten? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Politie gewaarschuwd???? Dat zijn toch die Rijkszakkenvullers die nooit ergens voorkomen en ook nooit tijd hebben? Sorry maar die kunnen niet komen want die zijn bezig met de zware criminaliteit, de verkeerscrimineel die 5km te hard rijdt moet gepakt worden,da's namelijk de enige die geld oplevert.

(sorry C)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje triest allemaal weer maar helaas blijkt het maar al te waar.....

politie heeft hier geen tijd voor,ook voor de doorsnee agent is dit overigens vaak vervelend!!!

en de beheerder..sja..die is vooral geintresseerd in zijn eigen poen..

fijn voor je dat in ieder geval het oplossen van de schade goed verloopt!!!

desalniettemin is de grootste schade de psychische.......de enorme ergernis om het incident maar ook de nasleep ervan!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...