Spring naar bijdragen

De Bar


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb gisteren uren gestaan tussen hoenderloo en loenen, wou een sluipweggetje nemen met een aantal anderen, alleen bomen op de weg en gekantelde vrachtwagens maakte er een hindernis parcours van, heb ook veel auto's uit de sneeuw getrokken en uitgegraven, en dan nog zeggen dat 4x4 een onzinnige hobby is wink.gif

vanochtend wel de hele ochtend wezen spelen op boerenweggetjes, morgen lekker de veluwe op biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteren uren gestaan tussen hoenderloo en loenen, wou een sluipweggetje nemen met een aantal anderen, alleen bomen op de weg en gekantelde vrachtwagens maakte er een hindernis parcours van, heb ook veel auto's uit de sneeuw getrokken en uitgegraven, en dan nog zeggen dat 4x4 een onzinnige hobby is wink.gif

vanochtend wel de hele ochtend wezen spelen op boerenweggetjes, morgen lekker de veluwe op biggrin.gif

FOUT morgen Veldhoven de watjes gaan de Veluwe op smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FOUT morgen Veldhoven de watjes gaan de Veluwe op smile.gifsmile.gif

tsja, niet iedreeen heeft zoveel tijd om hun hobbies te kunnen uitoefenen, bij mij is het dus meestal een combinatie van werk en een beetje hobby, tsja, ik moet nog steeds werken om mijn jeep te betalen, en als dat betekend dat ik niet naar veldhoven kan komen is dat jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij maar wat sterks....

Want de nachtrit... helaas!!

Vanwege de hevige sneeuwval en de gevaarlijke toestand in de Veluwse bossen, moesten we de nachtrit op het allerlaatse moment aflasten... En dat ondanks dat een aantal vrijwilligers zich de hele dag uit de naad heeft gewerkt! Balen!!!

Maar, het was niet te verantwoorden om hem te gaan rijden... Op een aantal plaatsen stond het water in de (Diepe!!) sloten dusdanig hoog, dat de overgang weg-sloot niet meer zichtbaar was! Daarnaast waren er op veel plaatsen omgevallen bomen, werden er een aantal (hoofd!)wegen afgesloten, en stonden er vele bomen op knappen! Tidens het, voor de laatste keer, narijden van de route bleek het gewoon te gevaarlijk te zijn... Jammer! Maar het is de bedoeling om de rit nu in januari of februari te gaan rijden... de eerste gesprekken mbt een speel terrein en een lokatie voor de tent zijn al gevoerd!! Komende weken gaan we een datum prikken en de vergunningen opnieuw aanvragen...

Nadat we vanavond alles hadden opgeruimd, hebben we ( de organisatie en een paar reeds aanwezige deelnemrs) nog wel even het "speelterrein" verkend... We hadden het tenslotte toch ter beschikking, nietwaar:

nachtrit1.jpg

Spelen in de avond...

nachtrit2.jpg

Veel water....

nachtrit3.jpg

Dit bospad maakte deel uit van de route... even verderop lag er een boom dwars over het pad en stonden andere bomen "op instorten"...

nachtrit4.jpg

Hoofdweg op de Veluwe....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand meer aanwezig? Zaak gesloten, of zal ik ff helpen? Lange vervelende week gehad, zaterdag-avond, morgen geen verplichtingen........

doe mij maar een fles bourbon en een bak ijsklontjes, dan haal ik de ochtend wel cool.gif

KUD, hier ook al IDOLS, ik zoek wel een ander café, misschien ff darten of zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...