Ogdak Geplaatst September 6, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 6, 2009 Met wat hulp van "instant gasket" zou dat wel moeten lukken, veel druk komt er toch niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst September 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 6, 2009 Ik had Beadlocks op mijn Jeep en met rtv en tire slime bleef er kucht in de banden voor een paar dagen. Was een armoede, het merk banden maakt ook een verschil de dikte van de bead is niet het zelde tussen veschillende banden. I ben gek van MTR's maar had daar de meeste problemen mee, De Cooper STT's die ik had waren lucht dicht. Vooral onder hele lage spanning (8psi) wil de rtv nog wel eens gaan lekken, het lijkt wel of de bead werkt waar hij geklemt is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst September 7, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 7, 2009 Kan me er iets bij voorstellen dat er bij een lagere bandenspanning meer "beweging" op de pas-/klemvlakken komt. We zullen het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst September 17, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 17, 2009 Eerste exemplaar uitgefreest, kostte 7 a 8 rondjes. Buitenring erop om 32 gaten over te nemen. Halfweg rond, de nieuwe boor een HSS12CO opnieuw geslepen Maar uiteindelijk alle 32 gaten geboord. Volgende freesronde, en klaar. Mooi pas en gecentreerd met 4 draadeinden M12 Genoeg ruimte voor het haakse ventiel. Vastgezet met 8 bouten/moeren, dit gaf voldoende luchtdichtheid om de band goed op de velg te krijgen aan de achterkant. Eerdaags maar eens een zak bouten, moeren en ringen bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bartman Geplaatst September 17, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 17, 2009 H�ooi haaks ventiel !! ;-) ziet er weer strak uit Otto! Het Ziet er zo goed uit dat het wel lucht dicht worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 1, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2009 Vindt het wel kickuh dat ik op een US forum ROTM ben geworden:B The Poll http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20615 Het Resultaat http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20643 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bartman Geplaatst October 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2009 Wauw :DFeli Otto! Hoe cool is dat de meeste votes krijgen op een US forum! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst October 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2009 mooi man, gefeliciteerd:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst October 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2009 Vindt het wel kickuh dat ik op een US forum ROTM ben geworden:BThe Poll http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20615 Het Resultaat http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20643 Gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2009 Vindt het wel kickuh dat ik op een US forum ROTM ben geworden:BThe Poll http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20615 Het Resultaat http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20643 Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst October 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2009 Jammer dat je geen foto hebt geplaatst van de huidige toestand van je Jeep. Feli Otto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 5, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 5, 2009 Jammer dat je geen foto hebt geplaatst van de huidige toestand van je Jeep. Is alleen maar een hoop stof, valt met de beste wil van de wereld geen jeep in te herkennen:whistle:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 15, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 15, 2009 Okee, even heel iets anders vond weer wat op het grote internet. Dus vandaag maar even op pad, terug gekomen met het volgende. Achteras Vooras Heeft even geduurd maar uiteindelijk binnen gekregen. King-pin knuckle en dual caliper remklauwen. Vrijloopnaven Ook nog velgen en bandjes, dit type velg heb ik 5 jaar geleden ook al eens gekocht toen in de maat 15*7 5*4.5 Deze zijn 16.5*10 8 gaats Gelijk het diff deksel eraf natuurlijk, ziet er goed uit. Uitgerust met een LS. Vergelijkings materiaal. Links: 27 spline Dana35 C-clip steekas. Midden: 30 spline 9" steekas. Rechts: 35 spline 10.25" steekas. Het full-floater deel. Eerst helemaal strippen, dan verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramon2 Geplaatst October 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 16, 2009 Vindt het wel kickuh dat ik op een US forum ROTM ben geworden:BThe Poll http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20615 Het Resultaat http://www.mallcrawlin.com/forum/showthread.php?t=20643 Cool Otto, mag je trots op zijn!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 18, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 18, 2009 Cool Otto, mag je trots op zijn!!!! jep, Zoals gezegd, strippen van de sterling 10.25 Eerst maar het een en ander aan overbodige zaken eraf gehaald. Zoals remleidingen en wat beugels Aan weerszijden 8 bouten los en je trekt de steekassen er zo uit, ook met een nog gemonteerd wiel. Vervolgens het verwijderen van de hubs, heb in dit geval de lock-nut met een drevel los getikt. Was begonnen met de linkerkant, duurde even voordat ik in de gaten had het tegendraads was:whistle:. Het buitenlager en de lock-nut De hub eraf, beetje wrikken bleef hangen op de olie-keerring. De hub. Toch maar even een lock-nut adapter tool gemaakt, had nog een stukje pijp liggen. Inkepingen markeren. Plaatje met een bout/moer erdoor erop gelast. Remmerij verwijderd, wil er toch schijven op hebben. De kleine trommel is van een D35:B Een en ander weer opgebouwd, omdat het dan makkelijker te hanteren is. Volgende wordt denk ik het maken van een truss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst October 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 18, 2009 Als je er mee klaar bent zal het toch wel een hele mooie Bullet proof crawler zijn moet ke alleen nog in Europa een Sledge hammer trail vinden om er een beetje een uitdaging voor dit beest te vinden:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 18, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 18, 2009 Als je er mee klaar bent zal het toch wel een hele mooie Bullet proof crawler zijn moet ke alleen nog in Europa een Sledge hammer trail vinden om er een beetje een uitdaging voor dit beest te vinden:D Komt tijd komt raad, voorlopig heb ik eergister de schorsing wegenbelasting weer een jaar verlengd. Als het zover is, weet ik wel een leuk proef terreintje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst October 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 18, 2009 Als het zover is, weet ik wel een leuk proef terreintje. Ik ga mee. Maaruh die Bronco assen zijn voor je chassis project wat je ooit wil gaan maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 18, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 18, 2009 Ik ga mee.Maaruh die Bronco assen zijn voor je chassis project wat je ooit wil gaan maken? Is goed, kleine correctie de mog's zijn voor het chassis project. Moet nog even bedenken wat ik met de bronco spullen wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 21, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2009 Voortgang van de laatste 3 avonden. Om een beetje een idee te krijgen hoe de truss er grofweg uit moet gaan zien. Afmetingen. Koker is 120*60*6 Uitgerekend onder welke hoek de verschillende inkepingen komen, slijpen maar. Nog een beetje nabewerken, dan kunnen we gaan vouwen. Met een gatzaag 89mm de positie van de asbuis gemarkeerd. Klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 21, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2009 Tijd om te buigen, met een balk die mooi in de koker past. Even inslijpen. Vervolgens met de plasma het lijntje volgen Begint er op te lijken. Achterkant van de koker ligt al aardig in lijn met het diff. deksel montage vlak. Ga nog een diff deksel maken wat tevens monteert op de truss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 21, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2009 De te lassen delen even schoon gestraald. Op hetzelfde "rest" materiaal geoefend. Voor het eggie. Ziet er goed uit. Na wat "bij"slijpen Heb de positie op de asbuis wat te krap naar het midden gezet, kan daar niet fatsoenlijk lassen. Maar weer iets op verzinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst October 21, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 21, 2009 Vakwerk!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEEF Geplaatst October 22, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2009 Mooi werk Otto !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 22, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 22, 2009 Thanks guys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.