Spring naar bijdragen

krakende


Menno
 Share

Recommended Posts

ik heb nu al een tijdje dat veren pakket van black diamont eronder zitten maar ik heb last van ontzend krakende bladen achter als ik schuin een randje (stoeprand) op rijdt, ik heb al extra beugels gemaakt omdat de twee onderste bladen wel 3 cm verschoven van elkaar maar dit hielp niet tegen het gekraak,.

als ik de stroppen losser draai is het wel over maar dit is geen optie, nu weet ik dat utah en dez. het zelfde pakket hebben hoe is dit bij jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nu al een tijdje dat veren pakket van black diamont eronder zitten maar ik heb last van ontzend krakende bladen achter als ik schuin een randje (stoeprand) op rijdt, ik heb al extra beugels gemaakt omdat de twee onderste bladen wel 3 cm verschoven van elkaar maar dit hielp niet tegen het gekraak,.

als ik de stroppen losser draai is het wel over maar dit is geen optie, nu weet ik dat utah en dez. het zelfde pakket hebben hoe is dit bij jullie?

Mn botten kraken wel maar m'n veerbladen niet huh.gif

Bij mij zouden ze veel meer moeten kraken want ik heb ze gebruikt gekocht van Mav en ze laten stralen

en toen in de antiroest en gespoten.. Kraakt er niet iets anders ???

Wat bij mij herrie maakte was m'n achterste trackbar Daar zat een beugel om hem hoger op te hangen bij het linker achterwiel. Die beugel kwam veel kracht op en die ging heen en weer en maakte ook kraak geluiden.

B&S heeft hem er helemaal tussen uit gehaald. Nu piepen mn banden tegen mn fenderflares.

Hoe heb ik OOIT een JEEP kunnen kopen .bonk9lz.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij kraakt alleen achter, maar dan ook echt kraken alsof er wat afbreekt!, ik heb toch het idee dat de bladen over elkaar heen schuiven (nu is dit normaal natuurlijk) want als ik de veerstroppen wat losser maak is het gekraak ook over, maar goed ik zal nu even nog een beugeltje maken voor de andere kant kijken of dit helpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die bladen heb ik zo van elkaar af das geen probleem dat heb ik voor dat ik naar sclayn ging ook gedaan en toen alles in de vaseline gespoten het is dan voor een week of 3 opgelost, als ik de ubouten strakker zet wordt het alleen maar erger, het moet eigenlijk gewoon in 1 keer goed maar hoe, ik heb hier met die oude veren nooit geen last mee gehad en daar zaten geen eens meer anti piepers tussen terwijl die hier wel tussen zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...