darkwolf Geplaatst February 16, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2004 ff een vraag waar mischien niemand een antwoordt op heeft( behalve een negatief ) maar ik probeer het toch.. als je heel scheef gaat met een 258 motor (mischien heb elke motor het) verzuip je hem doordat de vlotter blijft hangen en dus je vlotterkamer constant overstroomt. is er een truukje voor om dit te voorkomen? ombouw met iets? het gas erop houden als je zo scheef gaat? anything? en om het voor te zijn....niet zo scheef gaan is not an option en nog iets...de spatbord verbreders van een jeep zijn nogal kwetsbaar...weet iemand iets om ze minder kwetsbaar of snel verwijderbaar te maken? mischien weet iemand een manier om ze zelf te bouwen? alvast bedankt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tribalman Geplaatst February 16, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2004 met een carburateur op je motor zul ja altijd dit probleem houden, een ander veel groter probleem is dat je op zo'n manier schuin staat dat de kamer leeg loopt en je hem nooit mer vol krijgt. Je kunt dit alleen omzeilen door er een injectie van te maken of een gasinstallatie in te bouwen. Wat berteft je spatbordverbreders....zorg ervoor dat je wielen iets uitseken dan rijd je eerst met de band tegen de wand.... T Heeft ook een carburateur maar heeft lak aan schuine hellingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepmania Geplaatst February 16, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2004 Hoi darkwolf Kijk eens hier 258 Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst February 16, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2004 bedankt jeepmania.. vol is niet zo mijn probleem..... ik hoopte eigenlijk dat er iemand was die een goede tip had maar het ziet ernaar uit dat je motor op toeren houden de enige remedie is.. heb inderdaad al besloten om de smallere spatbord verbreders te monteren,er zitten nu die grote op en die pakken echt alles mee... helaas zijn die dingen niet goedkoop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tribalman Geplaatst February 16, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2004 weet nog wel een setje voor de juiste prijs????!!!!!?????!!!! zie eds voorraad zolder.... T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjikita Geplaatst February 17, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 17, 2004 NEEM een DIESEL, dan ben je van dat probleem af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst February 17, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 17, 2004 Originally posted by banaan@Feb 17 2004, 20:53 NEEM een DIESEL, dan ben je van dat probleem af hahahaaaaaaaaa.... DAT GELOOF JE TOCH ZELF NIET!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XJos88 Geplaatst February 17, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 17, 2004 In de amerikaanse bladen zie je advertenties voor speciale "4x4" carburateurs.. die moeten beter tegen schuin hangen kunnen. Zal wel weer muchos $$$ zijn.. Je kunt altijd nog op gas gaan rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchPowerCow Geplaatst February 18, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 18, 2004 Handgas, net als op een trekker, en vol het gas erop houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XJos88 Geplaatst February 18, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 18, 2004 Heb eens zitten denken om daar de cruise control servo voor om te bouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst February 19, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 19, 2004 Originally posted by XJos88@Feb 17 2004, 23:28 In de amerikaanse bladen zie je advertenties voor speciale "4x4" carburateurs.. die moeten beter tegen schuin hangen kunnen. Zal wel weer muchos $$$ zijn.. Je kunt altijd nog op gas gaan rijden ik wil niet op gas rijden en die speciaaltjes zullen inderdaad wel de hoofdprijs kosten... voortaan het gas erop houden en een keer handgas inbouwen.. dan blijft ze wel draaien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 19, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 19, 2004 Als je iets inbouwd of vast zet aan je Jeep gebruik dan wel grotere ringen dan bij je bumper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst February 19, 2004 Rapporteren Share Geplaatst February 19, 2004 Hoeft niet hoor...kewl pics. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6wheeler Geplaatst March 3, 2004 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2004 je kunt een tussen stuk voor je carb laten freezen zodat deze ongeveer 2 graden naar voren staat heb je minderlast als hij omhoog gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst March 4, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2004 Originally posted by 6wheeler@Mar 3 2004, 13:37 je kunt een tussen stuk voor je carb laten freezen zodat deze ongeveer 2 graden naar voren staat heb je minderlast als hij omhoog gaat bedankt voor de tip maar omhoog is niet zo zeer hetn probleem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst April 5, 2004 Rapporteren Share Geplaatst April 5, 2004 Ik heb (natuurlijk) hetzelfde probleem.... ik ga het proberen op te lossen door de (elektro)magneet voor hoog stationair-toerental vanaf het dashboard te schakelen. ( magneet zit bij het gasmechanisme, aan de carburateur). Ik kan dit doen, omdat bij mij de computer en het vacuum niet meer meedoen. Ik heb het aanslagschroefje voor dit toerental nu zo ingesteld, dat de motor 1200 toeren gaat draaien bij ingeschakelde magneet. Nogmaals, ik weet nog niet of het gaat werken.... edit: Deze bedoel ik dus: Solvac Ik wil dus dmv een schakelaar binnen, 12v op de zwarte draad zetten! (moeilijk te zien, zit links aan de solvac) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst August 25, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 25, 2004 Ok.. zojuist geprobeerd ( eindelijk...) Maar... 't werkt wel! Tenminste, op het taluut van het plaatselijke viaduct over de A12... Wel moest ik de stelschroef vrij hoog zetten, zodat de motor bij bekrachtigde magneet ongeveer 2000 toeren maakt. Mogelijk kan het nog met wat minder, maar dat moet verder geprobeerd worden! Één nadeeltje: je moet de magneet inschakelen voordat de motor af dreigt te slaan, hij is niet sterk genoeg om gas bij te geven, alleen om de "stationair aanslag" te verleggen! Inschakelen voordat er aan de beklimming begonnen wordt dus..... Ik ga dit dus eerdaags definitief inbouwen, als alles goed werkt zal ik er een keer een topic in het forum "projecten"van maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst August 25, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 25, 2004 Doe je goed 87, hou wel van wat geexperimenteer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst August 25, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 25, 2004 Uhuh... Ik zoek nog een GC om te hobbyen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst August 25, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 25, 2004 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst August 25, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 25, 2004 Goed, dan denk ik dat deze nu wel op slot kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts