Spring naar bijdragen

Jeepers op wintersport


Black Moose
 Share

Recommended Posts

Zijn er meer Jeepers die op wintersport gaan, Zoals de link hier onder?

Dacht 't wel ! yes.gif

Check dit even: Helaas niet meer te downloaden.

Winter in Colorado levert aardig wat spectaculaire beelden op. Voor de geïntereseerden.... Het speelt af in Vail, Beavercreek, Arapaho Basin, en Loveland. Zelf treed ik ook op. Ben gekleed in grijs met geel shirt lange mouw en jacks met geel. Film is nog niet helemaal af. Work in progress zeg maar.

Bij 6.50 zie je me trouwens bijna een nek breken. Compressie van tussenwervelschijf C3/C4, gevoels uitval linker arm en wat spasmes. Na een flinke dosis pijnstillers en steroïden voor de zenuw beklemming toch na 4 dagen maar weer de sneeuw in. Bij 7.30 breekt een vriend z'n pols. Wij lachen natuurlijk en zeggen dat hij niet moet zeuren. Volgend dag rijd hij mij nog naar Denver (3 uur op en neer) om 2 dagen later toch maar eens naar de dokter te gaan. Wordt gelijk geopereerd en heeft nu 4 pinnen in z'n pols. Toch iets heftiger op het tweede gezicht. Maar wel gelachen.

Over het vervoer hadden we ook niet te klagen. GC 5.9 is wel lekker om daar me rond te toeren.

Enjoy, en ben benieuwd wat je er van vindt !

Ardy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...