RubiconRien Geplaatst November 5, 2021 Rapporteren Share Geplaatst November 5, 2021 Ik was ontzettend blij met mijn nieuwe Rubicon 4xe, eindelijk afgeleverd in oktober dit jaar. Vervolgens vorige week op het circuit van Oss lekker in de modder gereden. Vervolgens kreeg ik een onbeduidende storing in de connectie van mijn Samsung met Android auto. Bij de garage zeiden ze kom even langs, wellicht even een up date en klaar. Vervolgens ontstond een storing tijdens dat Up daten waardoor de auto compleet dood was. Ze hebben hem handmatig nar binnen geduwd. staat nu al enkele dagen in de garage. De monteur weet niet wat de oorzaak is. Naar aanleiding van overleg met Jeep Nederland zou de oorzaak kunnen zitten in een kabel verbinding onder de auto tgv Water en modder !!! Een Rubicon die niet tegen water en modder kan ?? DE monteur houdt goed moed dat hij het verholpen krijgt cq zijn vinger er achter kan krijgen. Iemand ervaring met deze bizarre storing ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst November 5, 2021 Rapporteren Share Geplaatst November 5, 2021 Helpen kan ik je niet, maar... toevallig deze week voor het eerst hier een nieuwe JL op de brug voor wat aanpassingen en ik kreeg als Jeep-liefhebber tranen in mijn ogen van wat Fiat heeft aangericht. Ik zou met zo een Jeep ver weg blijven van serieuze modder. Voorbeeld? Stekkers onder toegestane doorwaad diepte. Veel holle ruimtes waar troep wel in komt maar nooit meer uit te krijgen is. Het is een prachtige auto maar niet voor diepe prut. Succes, Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vsk996 Geplaatst November 6, 2021 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2021 Wil zeker niet negatief doen maar mocht het eindigen met een serieus probleem - 1 raad hou de dealer 'te vriend'. Ik heb een aantal jaar terug met een nieuwe GC problemen gehad na 8 maanden en 43k km (het was game-over) en het is de dealer die bij FCA in Italië de boel is gaan 'rechtzetten' - initiële reactie van FCA was 'not our problem' De dealer kan mij uiteraard alles vertellen wat ze willen maar ik heb wel de indruk dat zij het verschil hebben gemaakt in heel deze garantiekwestie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubiconRien Geplaatst November 7, 2021 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2021 Heren, bedankt voor jullie reacties, Stranler: De monteur heeft dat zelfde advies ook gegeven. Mbt dealer: tot overmaat van ramp gaat mijn dealer er helemaal mee stoppen! het bedrijf wordt beeindigd. Ik kreeg dit te horen net toen ik de auto had gekocht. Dus ik moet opzoek naar een andere dealer. In het licht van jouw opmerking heb ik daar een hard hoofd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vsk996 Geplaatst November 17, 2021 Rapporteren Share Geplaatst November 17, 2021 Hoe is het verder mee verlopen - hopelijk inmiddels opgelost ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubiconRien Geplaatst November 17, 2021 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 17, 2021 De monteur is eerste begonnen met kabels onder de auto te controleren en koppelingen los gemaakt, blijkbaar advies van Jeep Nederland. Maar niks gevonden. Uit eindelijk software opnieuw geinstalleerd en toen deed alles het weer. Achteraf bleek de oorzaak dat, met het trachten de storing die ik had ( wegvallen van verbinding tussen mijn telefoon en Android auto) op te lossen, de update die de verkoper ( dus niet de monteur) er zelf "even op zou zetten", blijkbaar is onderbroken / te vroeg af gebroken. Hierdoor is de hele software in storing gevallen. Maar nu al weer 2 weken aan het rijden, alles prima. Alleen de verbinding telefoon - Android auto, valt nog regelmatig uit. Maar dat laat ik nu maar zo...Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.