Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

in egmond vorige week venezia en quattro

biggrin.gif JOEPIE IK BEN uhhh sorry wij zijn GESPOT biggrin.gif !!!

Het was errug gezellig , vandaag met zijn viertjes het strandgevoel even overgedaan.

Natuurlijk open gereden ..... weer gezien tongue.gif ?!

Op de weg terug nog een jeep wrangler tegengekomen met een bestuurder van middelbare leeftijd.

bye1.gif ZWAAIEN MAAR bye1.gif !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uuuhh, je hebt jezelf gespot..??? laugh.gif

huh.gif en ik maar denken "waarom wordt iedereen gespot behalve ik?Ligt het toch dan aan de omgeving waar ik woon?Vooral waar ik rijd?"

tongue.gif Ze zitten zichzelf gewoon op de foto!! wub.gif Mijn Jeepie kan dus ook veel dit forum bereiken .... mits je de stappen kent 2 maal op dit forum kan zeer gemakkelijk!!

1 je gaat op bezoek/spreekt af met een andere Jeeprijder die ook dit forum bezoekt .... lukt niet altijd!! Kijk maar naar de foto's van de meneer die 50 jaar geworden was .... veel km. geen spotfoto dry.gif

2 je maakt gewoon een foto van jezelf biggrin.gif

Dit staat in GESPOT , maar eigenlijk moest het in IK BEN BLIJ OMDAT... of moest het toch hier blink.gif ??

Sorry dat het nu bestempelt wordt als SPAM unsure.gif of toch niet??

Het is al laat ...... rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond in Bloemendaal een giga Jeep Wrangler - zwart en hoog en breed tongue.gif met een trailer waarop een boot stond

Ik reed in mijn wub.gif Jeepie erlangs , die van mij leek meer op een fiat 500 (niets mis met deze auto!!) dan op een stoere Jeep (in vergelijking met deze auto dan dry.gif )

Dacht dat het een Dodge was ..... zet je wel even aan het denken ..... hoe zal die van mij eruit zien als - met ??

Ik droom verder tongue.gif

Dion heeft niet zichzelf gespot hoor! dat was ik! leuk!

Oja, en ik ken Dion ook nog niet, dus het is echt GESPOT!

Oke ik trek mijn woorden terug ph34r.gif SOLLY!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren, omstreeks 9:15, kwam ik in de tunnel onder het station van Nijmegen achter een zwarte Wrangler te rijden. Halve soft-deurtjes, achterruit uit de ST geritst, sidebars en verder redelijk standaard ( zo te zien...)

wrangbeun.JPG

De Jeep reed via Weurt naar Beuningen, waar ik deze foto heb genomen (Kerkplein). Achter het stuur zat, aan de sieraden om de arm te zien, een vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren, rond 13:00 op de Keppelseweg in Doetinchem:

Wagdtc.JPG

Op de foto is het niet erg duidelijk te zien, maar de auto is koperkleurig. Overigens kwam de Jeep uit de oprit naar Autobedrijf Wim Radstake draaien.

Vervolgens vanmorgen, om ongeveer 9:40, een donkerblauwe Wrangler (YJ) met een grote aanhanger waarop een blauwe huif zat. Dat was op de Voorsterweg, nabij Huis Empe. De Jeep kwam volgens mij uit de "ganzekolk". In ieder geval moest hij me voorlaten gaan ( Jep, die witte flits voor je langs was ik!! rolleyes.gif )

Heel even later, om 5 voor 10, spotte ik een Zwarte YJ, geparkeerd voor "Huize Ogdak"! Deze YJ was voorzien van een hardtop.... ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren, rond 13:00 op de Keppelseweg in Doetinchem:

Wagdtc.JPG

Op de foto is het niet erg duidelijk te zien, maar de auto is koperkleurig. Overigens kwam de Jeep uit de oprit naar Autobedrijf Wim Radstake draaien.

Vervolgens vanmorgen, om ongeveer 9:40, een donkerblauwe Wrangler (YJ) met een grote aanhanger waarop een blauwe huif zat. Dat was op de Voorsterweg, nabij Huis Empe. De Jeep kwam volgens mij uit de "ganzekolk". In ieder geval moest hij me voorlaten gaan ( Jep, die witte flits voor je langs was ik!! rolleyes.gif )

Heel even later, om 5 voor 10, spotte ik een Zwarte YJ, geparkeerd voor "Huize Ogdak"! Deze YJ was voorzien van een hardtop.... ph34r.gif

Goh, je rijd nog eens bij vrienden LANGS...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag, om 8:45:

Op de Lochemseweg (N346), richting Lochem, zat er een donkergroene TJ achter me. Lichtmetalen velgen en een cremekleurige hardtop. Bouwjaar, aan het kenteken te zien, omstreeks 1998. De 2 dames reden, druk keuvelend, met 70km/u naar Lochem... wink.gif

En vanavond, om even voor zeven: Vanaf industrieterrein "Nieuwgraaf" kwam een rode ( ph34r.gif ) TJ de rivierweg richting A12/Giesbeek op draaien. Lichtmetalen wielen en een zwarte softtop vielen me op. Verder leek de auto standaard.

Meteen daarna zag ik bij Leen Bakker op de parkeerplaats een groene ZJ staan. De auto stond half achter de struiken, dus verdere details kon ik niet zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmiddag tegen 16:00 bij de Shell pomp na knooppunt Gouwe een ouwe wagoneer die voor mij stond bij de pomp, ff praatje gemaakt.

daarna verschijdene groene ZJ's gezien op de A12, A28 en A1 (allemaal van R'dam naar Lochem) en daarna nog een Rode YJ in Lochem die topless reed met deuren en vreemd keek toen ik zwaaide vanuit de zwarte H**rensloep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bye1.gifbye1.gif Vandaag bij Wilton Feijenoord mad.gif ter hoogte van het transportschip van de australische marine een zwarte YJ , erg mooie bandjes en blingbling velgen , waarschijnlijk van een van de andere harde zwoegers aan boord sad.gif , heb er even naast gestaan met de "bus van de zaak" en de verschillen bekeken......... wink.gif ***mocht je me hebben zien schuifelen om je auto,..sorry..wilde hem niet stelen ofzo-gewoon gezonde belangstelling***
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...