Spring naar bijdragen

YEAH !!!!


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dit is echt wel lekker !!!!

kom net terug uit rotterdam en had errug veel baat bij de 4x4 !!!

nadeel is dat er mensen zijn met bv. een bmw die opeens even hard denken te kunnen rijden als ik.... blink.gif

nouwja...ben weer thuis....met een kilo of 2 snuifsneeuw in mijn kraag...brrrrrrrrr!!!!!

morgen maar weer ff buiten spelen..onze husky's vinden dit weer echt helemaal fantastisch...

achterlijke voddenbalen zitten de godganse dag of voor het raam, of voor de deur.... blink.gifsmile.gif

pcdv00286wo.jpg

pcdv00253rn.jpg

pcdv00235qz.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, eindelijk sneeuw!!!!

vanaf 1800 uur ongeveer stuifsneeuw, maar intussen wel zo'n 8-10 cm sneeuw.

Net ff wezen rijden echt SUPER biggrin.gifbiggrin.gif ga niet wachten tot morgen, want het gaat regenen morgen.

Met winterbanden en 4x4 wordt je een beetje overmoedig, wel op plekken waar het kan, veel ruimte dus beetje gas in de bochten (gedoseerd) gaat nog wel hij trekt zichzelf snel weer in het pad. Dan wordt je (te) overmoedig en ga je )iets) meer gas geven SUPER, lekker glijden en ploegen door de sneeuw biggrin.gif

Wat hebben we toch mazzel dat het niet elke dag zulk weer is he, anders ga je leeg aan de brandstof.

gr

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn ouders maakten ook de fout om 24 jaar terug naar drenthe te gaan en ze zijn er blijven hangen maar niet vanwege een sneeuwstorm geloof ik laugh.gif

geen sneeuw hier overigens, alleen dat wat er een paar dagen terug is gevallen

Geen sneeuwstorm maar wel wit spul dan unsure.gifblink.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slee en dr voor de drie honden en Naat en scheuren maar Ron

no can do !!!!! no.gif

hond 1 heeft astma dus loopt al te hoesten zonder inspanning.....valt dus af....

hond 2 heeft ooit meegelopen met een wedstrijd-team en heeft daar een trauma aan overgehouden, als ze alleen al maar een slee-harnas ziet gaan de oren plat en 't koppie hangen....valt dus af....

hond 3 lijkt op z'n baas en is van mening dat je bij sneeuw met de jeep gaat spelen en niet met zo'n stomme slee....valt dus af....

je ziet.....mijn span was al kansloos voordat het idee geboren was.. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je staat er versteld van , wat je kunt doen met 4x4. En dan heb je echt geen sneeuwketting nodig.

Die cooper banden zijn super.Een sper , dat wil ik wel graag in het nieuwe jaar.

Maar dat is geloof ik weer een ander topic. ph34r.gif

Vertel het diegene op het filmpje ook ff. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel het diegene op het filmpje ook ff. biggrin.gif

Valt wel erg vlug om volgens mij,ligt dat aan chauffeur ?/ te weinig ervaring ook lijkt me.

Voel je toch aankomen ??

Heb zelf geen Wrangler maar zou zelf eerderJeep terug laten lopen denk ik.

Of talk ik nou Shit unsure.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt wel erg vlug om volgens mij,ligt dat aan chauffeur ?/ te weinig ervaring ook lijkt me.

Voel je toch aankomen ??

Heb zelf geen Wrangler maar zou zelf eerderJeep terug laten lopen denk ik.

Of talk ik nou Shit unsure.giflaugh.gif

Je praat gedeeltelijk poep... tongue.gif

Hij doet het inderdaad niet handig, koppeling in was slimmer geweest dan remmen. Maar als 'ie eenmaal zijdeling begint te glijden, heb je weinig meer te zeggen natuurlijk. Geen grip op sneeuw enzo.. wink.gif

En hij lijkt heel makkelijk om te vallen ja, maar omdat hij helemaal doorrolt, denk ik dat het wat stijler is dan dat het eruit ziet. En dan bedoel ik niet het heuveltje zelf, maar het vlakke(?) gedeelte daarvoor.

edit:

Filmpje nog eens bekeken... weg is vlak, maar er zit een vies knikje onderaan de heuvel... Als je daar met een beetje zijdelinkse snelheid in komt, ga je om....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je praat gedeeltelijk poep... tongue.gif

Hij doet het inderdaad niet handig, koppeling in was slimmer geweest dan remmen. Maar als 'ie eenmaal zijdeling begint te glijden, heb je weinig meer te zeggen natuurlijk. Geen grip op sneeuw enzo.. wink.gif

En hij lijkt heel makkelijk om te vallen ja, maar omdat hij helemaal doorrolt, denk ik dat het wat stijler is dan dat het eruit ziet. En dan bedoel ik niet het heuveltje zelf, maar het vlakke(?) gedeelte daarvoor.

Okay, maar had toch niet mogen gebeuren m.i. als je iets nadenkt, maar ja als er mensen staan te filmen/kijken schiet bij de meeste het I.Q. wel eens flink omlaag zeker. wink.giflaugh.giflaugh.giftongue.gif

Greetz LaGrand

Maar,,, de beste stuurlui staan aan de wal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...