Spring naar bijdragen

stukje knie techniek


dezperado
 Share

Recommended Posts

hier de rommel die ze uit mn knie hebben gehaald

Moet paar maanden genezen en dan wordt mn bot opnieuw gebroken en recht gezet en kan ik hopelijk normaal lopen

Weet je zeker dat dat uit je knie komt en niet uit je hoofd????? Dat past toch nooit in een knie man laugh.gif

Maar hopen dat het weer goed komt dez smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel herkenbaar dit,ik heb zelf ook zo'n setje in de kast liggen.

cross(enduro)ongelukje in 2002 knie gebroken op dertien plekken (ik wist voor die tijd ook niet dat dat kon).

maarrrrr troostje ik fiets elke dag 50 kilometer heen en terug naar mijn werk.

en het plan is dat in september de dam tot damloop ga lopen en dat is 16 kilometer .

dus niet kniezen er is nog hoop voor je ......

heel veel sterkte gewenst vanaf deze kant.

walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Dez,

Hou je taai want dat heb je de afgelopen tijd ook al zo gedaan.

En als ik je goed inschat komt het door jou inzet toch wel op zijn pootjes terecht.

Mocht het nu niet lukken verplaatsen wij je pedalen wel in je JEEP want jij blijft in het terrein aan het gas hangen, al is het met handels aan het stuur smile.gifsmile.gif

En laat je niet te veel verwennen door het vrouwlijk schoon want als je weer op eigen benen staat moet je het toch weer zelf in de keuken gaan pakken wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt allemaal

Ben heel blij dat ik de Jeep als hobby heb want dat helpt me ermee door de tijd heen te komen.

blijf gewoon doorspemmen en hoop gauw weer te kunnen rijden en teer nog na op de Croisiere Blanche met Cees en Ruud en Loet en en en ....... Dat neemt niemand me meer af.

Zit weer effe vast aan mn scootmobiel en temperatuur is niet echt aangenaam buiten.

Heb gelukkig hoop mensen op wie ik kan leunen en jullie voor moraal support. smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...