Spring naar bijdragen

chassis spoelen


Menno
 Share

Recommended Posts

gaten boren dus sad.gif

zie ik toch niet zo zitten om in het chassis een gat te boren, ik blijf het vreemd vinden dat ze voor zo'n auto die gemaakt is om diep de bagger in te gaan, geen extra gaten onder in het chassis maken om water en vuil te lozen, want ik kan nu wel achter of voor een gat bij maken en met de heftruck 1 kant op tillen zo dat alles er aan 1 kant uitloopt, maar dit is eigenlijk niet de weg.

dan hou ik het er maar op dat het mijn chassis versterkt Hans rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja en als je in het midden kijkt loopt je chassis naar beneden en voor zit onder ook geen gat

dus moet je altijd met je heftruck je voorkant een heel maar dan ook een heeel eind op tillen wil JE deze prut zooi verwijderen, (heeft me al 1 kenteken plaat gekost, hij viel van de lepels af ph34r.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cry.gif

handig die heftrucks.. wink.gif

Maar zomaar gaten boren in je chassis lijkt me geen oplossing, wordt er niet sterker van en àl die zooi gaat er ook niet zomaar uit.

Zolang er maar lucht door kan droogt het af en toe wel weer op en vol = vol? wink.gif

.. volgens mij is er geen goeie manier om 'm echt goed schoon te maken. Af en toe met de hoge druk in alle gaten te sproeien, dan blijft ie wel redelijk schoon tot de volgende rit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...